Vsebina (cca. petdesetih) rubrik je bralcem znana. Notranja priloga InFocus se osredotoča na kategorijo riža. Revijo je možno, tako kot vse doslej v arhivu, prebrati tudi v elektronski obliki (zavihek desno).
Založniška hiša InB2B Media, d. o. o., od januarja 2012 v petih državah izdaja prvo regionalno revijo, ki podrobneje spremlja področje FMCG. Ob številnih strokovnih temah in analizah trgovcev ter širokem naboru novic se tokrat v uvodniku predstavi Petar Ninić, vodja upravljanja blagovne znamke Cedevita, ki se je v besedilu z naslovom Potrošnik govori, blagovna znamka posluša razpisal o tem, da je včasih komunikacija na trgu potekala na način, da je blagovna znamka govorila, potrošnik pa poslušal, danes pa je obratno.
V regionalnem intervjuju gostimo Marka Grossa, predsednika uprave Magdisa iz Hrvaške, ki govori o odličnosti njegove ekipe. Ta namreč za svojo blagovno znamko skrbi z navdušenjem, tako pri razvoju novih izdelkov kot tudi pri njihovi širitvi na tuje trge.
Svoj tradicionalni pogled tudi tokrat predstavlja strokovnjakinja za poslovna pogajanja Davorka Biondić Vince, ki v članku z naslovom Sedem najpogostejših ženskih napak v pogajanjih opisuje, kako določene osebe lepšega spola želijo čim prej pobegniti iz stresne situacije, ki ji pravimo pogajanja.
V rubriki InProdaja s svojim besedilom zablesti Igor Fürst, vodja marketinške avtomatizacije & CRM, S & T Slovenija, d. d., ki v članku z naslovom Zakaj bi bil nadležen prodajalec, če ste lahko prijeten pomočnik poudarja pomen razumevanja stranke in empatije, hkrati pa odkriva, kako to storiti.
Laris Suljić nas v članku Vodilna vloga v promocijah popelje čez cilje in načrte trade marketinga, ki vedno vplivajo tudi na trgovca, saj je ta neizbežen posrednik na poti do kupca. V rubriki InStore na obisku se s svojo trgovino Krajček v Kranju predstavi Branko Djoković, ki je sorodnik teniškega velikana Novaka Đokovića.
Euromonitorjeva analiza v rubriki Trendi se osredotoča na trende digitalnega potrošnika v letu 2017. Revijo sklene stalnica – rubrika Vox populi in Igor E. Bergant, ki se je tokrat osredotočil na (lastno) temo spoštovanja tujega sogovornika in pogovarjanja v jeziku, ki ga ta (ne) razume ...