Mercator je med 22. in 24. junijem v Mercatorju Šiška pripravil zaključek Akademije Radi imamo domače. Ker je skupni cilj trgovca in lokalnih dobaviteljev ponuditi kupcem lokalno pridelano hrano, kot jo običajno najdemo na lokalnih tržnicah, so pripravili veliko tržnico domačih izdelkov s 27 razstavljavci. Tako so zaključili serijo prireditev izobraževalne in družabne narave, ki so jih maja in junija organizirali za lokalne kmetijske zadruge in proizvajalce po vsej Sloveniji.
Zaključek Akademije Radi imamo domače je potekal v četrtek v Mercatorju Šiška s predstavitvijo majhnih proizvajalcev in kmetijske zadruge iz vse Slovenije.
Med njimi so bili: Fina Isolana, Sadjarska kmetija Trstenjak, Barbio's, Oljarna Kolarič, Sokovi Smodin, Vina Istenič, Kmetija Burger, Oljčno olje Jenko, Dobrote dolenjske, Destilarna Herrison, Testenine Mlinarjev sin, GreGurman, Mesarstvo Gnidica, Mlekarna Planika, Bio kmetija Žgajnar, Gorički Raj, Kmetija Flis, Kmetija sirarstvo Videc, Kmetija Šentak, Salamerija Alpija, Bohinjska sirarna, Mlekarstvo Podjed, Kmetija Kolenko, Pribinovina, Zadruga Granar, Kmetija Cuk in Vina Magdič.
Na prvi dan dogodka, 22. junija, so izbrali tudi "Naj stojnico" po izboru obiskovalcev. Ta naziv je osvojilo Mlekarstvo Podjed. Da bi bila predstavitev domačih izdelkov za kupce čim bolj zanimiva, so se sejmarjenju pridružili tudi nekateri znani obrazi iz sveta športa in zabave.
Skupaj z dobavitelji so obiskovalcem predstavljali in promovirali domače izdelke in tako izkazali podporo domačim pridelovalcem in proizvajalcem, predvsem pa domači lokalni hrani.
Predsednik uprave družbe Mercator Tomislav Čizmić je o projektu Radi imamo domače poudaril: "Za Mercator so domači pridelovalci, proizvajalci in zadruge zelo pomembni, zato vedno iščemo nove načine za dolgoročno in tesnejše sodelovanje. Mercator je namreč daleč največji kupec pridelkov in izdelkov tako kmetijskih zadrug kot manjših proizvajalcev. Do zdaj smo dobaviteljem omogočali trgovske police in promocijo, s srečanji na Akademiji Radi imamo domače pa želi Mercator sodelovanje nagradili tudi z nekaterimi uporabnimi znanji s področja dobave, predvsem pa se še tesneje povezati z domačimi dobavitelji, utrditi dobre odnose in pridobiti potencialne nove dobavitelje in s tem tudi nove domače izdelke na svoje police."
Na osmih prireditvah izobraževalne in družabne narave, ki so potekale v okviru Mercatorjeve Akademije Radi imamo domače v maju in juniju, so pod pokroviteljstvom Zadružne zveze Slovenije in lokalnih kmetijskih zadrug od Škofje Loke do Novega mesta, Kobarida, Marezig in Dornave, pa do Petrovč, Slovenj Gradca in Gornje Radgone, obstoječe in potencialne nove dobavitelje izdelkov v ponudbi Radi imamo domače okrepili z znanjem s področja dobave, predstavili dobre prakse in odgovorili na marsikatero vprašanje, ki bo sodelovanje poenostavilo.
Na srečanjih je svojo poslovno zgodbo predstavilo osem ambasadorjev projekta Radi imamo domače: Teja in Franci Podjed iz Mlekarstva Podjed, Metka Brozovič iz Kmetije Brozovič, Salamerija Alpija, Sonja Cimerman iz družinskega podjetja Gregurman, Janko Kodila iz Šunkarne Kodila, Darja Četina iz Kmetije Flis, Martina Podpečan iz Kmetije Podpečan in Valentina Šeruga Lazarovski iz sirarne Gorički raj.
Pomen sodelovanja je poudaril tudi Franci Podjed iz Mlekarstva Podjed: "
Naša kmetija z družbo Mercator sodeluje v programu Radi imamo domače že več kot leto dni. Poleg partnerskega odnosa s trgovcem se nam zdi pomembno, da se tudi domači dobavitelji med seboj povezujemo in sodelujemo. Sam že 20 let sodelujem v občinskem odboru za kmetijstvo. Verjamem, da na ta način lahko tudi sami storimo veliko za podporo lokalnih pridelovalcev in proizvajalcev ter za krepitev njihove konkurenčnosti. Tudi dogodki kot je Akademija Radi imamo domače so dobrodošli prispevek h krepitvi pomena domače oskrbe."
Projekt Radi imamo domače Razširjena ponudba domačih izdelkov slovenskih zadrug, lokalnih kmetij in manjših lokalnih proizvajalcev, označena z rdečim srčkom Radi imamo domače, pomeni nadgradnjo Mercatorjeve ponudbe "Iz domačih krajev".
Z njo je leta 2012 Mercator kot prvi med trgovci v Sloveniji pričel s stalno promocijo pridelkov slovenskih kmetov. V naboru slovenskih dobrot v Mercatorju je danes že okrog 900 vrst domačih izdelkov več kot 20 slovenskih zadrug, ki združujejo na stotine kmetovalcev, ter 100 lokalnih kmetovalcev in proizvajalcev.