Mercator in ZZS (Zadružna zveza Slovenije) sta danes organizirala še zadnjo, deveto prireditev Akademije Radi imamo domače v ljubljanskem centru Šiška. Prisotne številne osebnosti s področja športa in družabnega življenja.
Razširjena ponudba domačih izdelkov slovenskih zadrug, lokalnih kmetij in manjših lokalnih proizvajalcev, označena z rdečim srčkom Radi imamo domače, pomeni nadgradnjo Mercatorjeve ponudbe Iz domačih krajev.
V naboru slovenskih dobrot v Mercatorju je danes že okrog 900 vrst domačih izdelkov več kot 20 slovenskih zadrug, ki združujejo na stotine kmetovalcev, ter 100 lokalnih kmetovalcev in proizvajalcev.
Mercator in Zadružna zveza Slovenije sta v maju in juniju imeli kampanjo po vrsti v Škofji Loki, Novem mestu, Kobaridu, Marezigah, Dornavi,Petrovčah, Slovenj Gradcu, Gornji Radgoni in danes še v Ljubljani
| Trendovska revija Monocle je v svoji izdaji Forecast 2017 izpostavila aktualne trende in mednje uvrstila Mercatorjev projekt: Radi imamo domače. Kot poročajio v omenjeni reviji gre za dober primer sodelovanja med velikim trgovcem in lokalnimi proizvajalci hrane. Izpostavili so pet svetovnih primerov, ki vzpostavljajo nove trende na področju hrane in trgovine. Mercatorjev projekt: je tako objavljen poleg predstavitve novega centra v Singapurju, ki združuje koncerte, kulinariko, kulinarično šolo, prenovljene tržnice v Sydneyju, novega načina povezovanja različnih institucij na področju lokalno pridelane hrane v ameriškem Portlandu in novega koncepta ponudbe hrane v hotelu v Madridu. |