Enzo Smrekar, generalni direktor SPP Delikatesni namazi (Atlantic grupa), je za Finance razkril nekatere cilje v povezavi z izdelki blagovne znamke Argeta.

Paštete argeta iz Droga Kolinske, ki posluje v sistemu Atlantic grupe, poznajo kupci na 25 trgih v več kot 30 različicah. Po besedah
Enza Smrekarja (na fotografiji) so v večini držav zunaj regije izkoristili najprej možnosti prodaje prek tako imenovanih etnokanalov, vendar že dalj časa ne nagovarjajo več zgolj etnokupcev iz regije, saj jim prodaja raste na vseh trgih.
"V Srbiji se je pred 12 leti prodalo 80 ton argete, danes smo tam druga blagovna znamka, z močno rastjo tržnih deležev. Letos tam dosegamo 18-odstotno rast in smo na medletni ravni presegli prodajo 1.300 ton argete. Torej je potrebnih okoli deset let, da lahko z dobro distribucijo, dobrim razumevanjem trga, z nenehnim delom ter vlaganjem dosežeš 20-odstotni tržni delež," je med drugim povedal Smrekar.
Po njegovih zagotovilih ima Argeta v Avstriji skoraj 35-odstotni vrednostni tržni delež, v Švici 25,4-odstotnega, v Nemčiji nekaj čez 10 odstotkov, podobno je na Švedskem.
Kmalu naj bi se njihove paštete znašle tudi na turškem trgu, kamor je sicer z mesnimi izdelki zelo težko prodreti.
Smrekar o tem takole: "V Turčijo se zaradi visokih dajatev skoraj ne splača izvažati. Mesni izdelki iz EU so obremenjeni s 140-odstotno carino. Na srečo imamo skoraj identično proizvodnjo, kot je v Izoli, tudi v Sarajevu, zato bomo lahko argeto tja izvažali iz Bosne in Hercegovine, ker je tako načeloma vsaj carinska stopnja ničelna. Ne glede na to si prizadevamo priti v vsaj 250 trgovin, ki so založene z izdelki z zahoda. Množična distribucija preprosto zaradi finančnih obremenitev, carin in dovoljenj ne uspe."
Argeta naj bi jeseni predstavila linijo zelenjavnih namazov. "Vstopamo med zelenjavne namaze na bazi humusa z vsemi možnimi barvami in okusi. Začeli bomo s testnim trgom, potem pa izdelke razširili tudi na druge trge, kjer je ta trend močno prisoten. Začeli bomo v Sloveniji, potem pa sledi širitev v regiji, kjer je to smiselno. Vendar bomo močno osredotočeni na evropske trge, ker je to kategorija izdelkov, ki dosega veliko rast." je še povedal Smrekar.