Lidl Slovenija in Nestlé Slovenija sta na svečanem dogodku predala glavno nagrado v nagradni igri, ki so jo skupaj pripravili za Lidlove kupce. Glavno nagrado, avtomobil Renault Megane, je določil žreb, jekleni konjiček pa je šel v roke Marije Gosar iz Vodic.
V nagradni igri, ki je potekala med 6. aprilom in 10. majem, so udeleženci lahko sodelovali na dva načina. Ali so na številko 3600 poslali SMS s številko računa iz Lidlove trgovine v Sloveniji, na katerem je razviden nakup vsaj enega izdelka blagovne znamke Nestlé, ali pa so se fotografirali pred Lidlovo trgovino ob plakatu, ki je oglaševal nagradno igro, in ga poslali po e-pošti.
Vseh pravilno sodelujočih v nagradni igri je bilo več kot 3.000. Udeleženci nagradne igre so se potegovali za 20 tedenskih nagrad, med katerimi so lahko zadeli Samsung Galaxy S7 Edge ali paket Nestlé izdelkov, glavna nagrada pa je bil avtomobil Renault Megane.
Ključe novega jeklenega konjička je iz rok Zorana Bedrača, izvršnega svetovalca za blagovne znamke v nabavi Lidla Slovenija, in Aleša Gostinčarja, direktorja prodaje Nestlé Slovenija, prejela srečna izžrebanka Marija Gosar (na fotografiji s sinom).
Marija, ki je na dogodek prišla s svojim sinom, je bila ob prejemu nagrade ganjena. Kot je povedala, sprva kar ni mogla verjeti, da ji je bila sreča resnično naklonjena. V nagradni igri je sodelovala z SMS sporočilom, saj tudi sicer rada nakupuje v Lidlu, med priljubljenimi izdelki po katerih velikokrat poseže pa so tudi izdelki Nestléjevih blagovnih znamk.
V podjetjih Lidl Slovenija in Nestlé Slovenija so se za nagradno igro odločili, ker so želeli nagraditi svoje zveste kupce.
"Naša skupna točka so seveda zadovoljni kupci. Ti so naš navdih in spodbuda ter razlog, da oblikujemo različne aktivnosti, s katerimi jim omogočimo, da izdelke, ki jih ponujamo v naših trgovinah, še bolj podrobno spoznajo. Naš partner Nestlé ponuja kakovostne izdelke, zato smo z veseljem stopili skupaj in organizirali odmevno nagradno igro. Naša zaveza je, da kupcem ponujamo kakovostne izdelke po najboljši ceni. In to v sodelovanju z dobavitelji z veseljem počnemo," je na dogodku povedal Zoran Bedrač, izvršni svetovalec za blagovne znamke v nabavi Lidla Slovenija.
Aleš Gostinčar, direktor prodaje Nestlé Slovenija, je pojasnil, da je Nestlé nagradno igro organiziral v sklopu internega projekta Resnično posvečeni dobri hrani. "Odločili smo se, da zveste kupce še dodatno razveselimo, zato smo se ponovno povezali z našim partnerjem, podjetjem Lidl Slovenija, in organizirali nagradno igro."
Na dogodku je nastopila tudi pevka Nina Pušlar, ki je zapela skladbi Za vedno in To mi je všeč, dobro poznani iz Lidlovih TV oglasov, na spodnji fotografiji pa so z leve: Gostinčar, Gosarjeva in Bedrač.