SLO bocni levo
SLO bocni desno

Uspeh kampanje Zlatne džezve na trgu Slovenije

Slovenija

08.06.2017

Kampanja: "Ponos Bosne in Hercegovine” je uspela in jo namerava podjetje Vispak v naslednjeem letu tudi ponoviti. 
 

Bosanskohercegovska prehrambena industrija Vispak je v prvih petih mesecih prodajo kave Zlatne džezve na trgu Slovenije povečala za 55% v primerjavi z lanskim letom.
 
Prava bosanska kava je v vseh večjih trgovinskih verigah v Sloveniji, ob Zlatni džezvi pa se krepi tudi prodaja ostalih blagovnih znamk Vispaka in AS Group kot so: Klasovi somuni, Sprindove pice, Stampi krem, in druge… 

"V prejšnjem mesecu smo v Sloveniji uspešno izvedli kampanjo: ''Ponos Bosne in Hercegovine'' , kjer smo predstavili Zlatno džezvo – bosansko kavo ter ostale proizvode iz Bosne in Hercegovine kot so: Tops, Bosanski lokum, Klas somune in druge. Zlatna džezva je bila lider med blagovnimi znamkami.
 
V sodelovanju s trgovinskimi verigami: Interspar, Mercator, Kea…, smo organizirali razstavo Guinnessove džezve, ob degustaciji bosanske kave. Ob tem smo organizirali še kulturno-umetniški program v sodelovanju s KUD-i iz Slovenije.
 
Reakcije slovenskih potrošnikov so bile sijajne in bomo zaradi tega vse skupaj verjetno ponovili tudi v začetku naslednjega leta”, je izjavil Armin Hodžić, vodja prodaje in marketinga v podjetju Vispak d.d. Visoko. 
  
Rast prodaje Zlatne džezve in ostalih izdelkov iz ponudbe AS GROUP je na slovenskem trgu stalnica v zadnjih štirih letih, napredujeta pa tudi marketinška spremljava in trženje na tem trgu, kar skupaj z delom in sodelovanjem partnerjev prinaša rezultate, so izpostavili v Vispaku.