SLO bocni levo
SLO bocni desno

Mlekarna Celeia podprla mlade prostovoljne gasilce

Slovenija

07.06.2017

Mlekarna Celeia je mlade prostovoljce, združene pri gasilcih Mladinska desetina PGD Drešinja, ob praznovanju 30 let blagovne znamke Zelene Doline, vključila med svoje ambasadorje. S tem povezujejo vrednote, ki simbolizirajo poslanstvo podjetja v lokalnem okolju.
 
 
"Naše družbeno odgovorno poslanstvo v podjetju uresničujemo na mnoge načine, med drugim tudi s podporo društvom in prostovoljcem v naši lokalni skupnosti, kjer vsakodnevno delujemo in poslujemo. Gasilci tako z vidika varnosti ob morebitnih  potrebnih intervencijah predstavljajo za naše podjetje pomembnega sopotnika," pravi direktor Mlekarne Celeia, Marjan Jakob .
 
K temu je dodal, da so se v največji slovenski mlekarni v zadružni lasti letos odločili, da svoje ambasadorje pri tem vključijo v praznovanje. Mladi gasilci, tako simbolizirajo vrednoto poguma in tudi sami puščajo sledi, za katere menijo, da jih je vredno praznovati ter izzivajo obiskovalce spletnega mesta in Facebook strani Zelene Doline, da zapišejo, kdaj so sami najbolj pogumni.
 
 
"Zame kot gasilca je pogum to, da ob  3 zjutraj vstaneš, se usedeš v gasilski avto in čez nekaj minut že gasiš v goreči sobi," pravi David Šalamun. "Vendar je lahko pogumno tudi kako malo dejanje, ni nujno vedno in samo veliko," dodaja njegova kolegica v PGD Drešinja vas Klara Ribič.
 
Prostovoljne gasilce, ki jih podpirajo v Mlekarni Celeia, med letom vključujejo v sodelovanje tudi pri organizaciji in varovanju na lastnih dogodkih v svojem lokalnem okolju. "Bliža se naš Maraton ZELENE DOLINE, največji poletni športni dogodek, ki je že kar tradicionalen in pri katerem nam bodo pomagali tudi gasilci prostovoljci," napoveduje Marjan Jakob. Kolesarji se bodo pomerili 26. avgusta 2017 in sicer po poti, katere del teče tudi po mlečni cesti. 
 
V shemi Izbrana kakovost - Slovenija

Največja mlekarna v večinski zadružni lasti z več kot 90-letnimi izkušnjami se ob praznovanju ponaša s sodobno mlekarno z okolju prijazno tehnologijo in proizvodnim programom, ki sledi svetovnim smernicam v ponudbi zdrave in ljudem všečne prehrane. Surovo mleko v Mlekarni Celeia odkupujejo z lastnega odkupnega območja od 17 kmetijskih zadrug.

Vse mleko, ki ga kot osnovno surovino dnevno pripeljejo v mlekarno, je slovensko. V letu 2016 so odkupili malo manj kot 100 milijonov litrov slovenskega mleka, kar je za 3 odstotke več kot leto prej.  

Zavezo o sodelovanju s slovenskimi dobavitelji mleka ter zavezo o proizvodnem procesu, ki poteka doma, v Sloveniji, je Celei uspelo nadgraditi tudi z znakom "Izbrana kakovost – Slovenija", s katerim se ponaša že več kot 60% njihovih izdelkov. Certifikat tudi pomeni, da pridelava in proizvodnja izdelka v celoti potekata v Sloveniji, da ima mleko odlično mikrobiološko kakovost, pa tudi, da od prevzema mleka v zbiralnici do sprejema v predelovalni obrat mine manj kot 15 ur.