SLO bocni levo
SLO bocni desno

Izbrali "Best Buy Award" izdelke za lepoto, nego in zdravje

Slovenija

01.06.2017

Na podlagi novega Best Buy Award raziskovanja, so slovenski potrošniki ocenili izdelke za nego in lepoto, ter izdelke za zdravje in boljše počutje, za katere menijo da ponujajo najboljše rezmerje med ceno in kakovostjo na slovenskem trgu.

 

 

Izdelki Bepanthen, Bepanthol, Excilor, Lekadol, Lekarne Maribor, Medex, Now, NutriLab, Octenisept, Tosama, Urgo in številni drugi, ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo v svojih tržnih kategorijah.V zadnjem raziskovanju najboljšega razmerja med ceno in kakovostjo v Sloveniji  Best Buy Award HEALTH 2017/2018, slovenski potrošniki ki redno kupujejo v lekarnah ter uporabniki farmacevtskih izdelkov in preparatov v Sloveniji, ocenjujejo katere znamke, izdelki in storitve iz farmacevtske industrije ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo v Sloveniji. 

 

Raziskavo je marca 2017. s spletno anketo izvedla švicarska hiša ICERTIAS (www.icertias.com) s pomočjo metode CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). 

 

Anketa je zajela približno petdeset različnih kategorij iz farmacevtske industrije, kot so različni izdelki in preparati za lepoto, zdravje in nego, prehranski dodatki in podobno.

 

 

Vsa vprašanja so odprtega tipa, kar pomeni, da anketiranci niso imeli na voljo odgovorov, ampak so lahko sami navedli izdelke, ki po njihovih izkušnjah in/ali izkušnjah njihovih bližnjih ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo na slovenskem trgu.

 

Pri kategoriji:

 

„Kateri proizvajalec oziroma ponudnik PREHRANSKIH DODATKOV ZA ZDRAVJE IN LEPOTO LAS, KOŽE IN NOHTOV (v obliki tablet, prahu, kapsul ipd. – tistih, ki se najpogosteje kupujejo v lekarnah) po vaši osebni izkušnji in mnenju ali izkušnji in mnenju vaših bližnjih, nudi na splošno najboljše razmerje med ceno in kakovostjo na slovenskem tržišču?" 

 

Največje odgovorov:Medex.

 

Prvo mesto v okviru drugih kategorij, ki so bile raziskovane v Sloveniji, so zavzeli npr. Bepanthen (sredstvo za razdraženo in poškodovano kožo), Exclor (sredstvo za zdravljenje gljivične okužbe nohtov), Octenisept (sredstvo za dezinfekcijo), Urgo (sredstvo proti herpesu), Lekarne Maribor (čaj za prostato), NutriLab (prehranski dodatki za srce in ožilje), Bepanthol (kapljice za oči), Now (prehranski dodatki za zdravje kosti, sklepov in mišic), Lekadol (sredstvo za lajšanje bolečin), Tosama (sredstvo za prvo pomoč in oskrbo ran - obliži, povoji...) itd.

 

Raziskava Best Buy Award Slovenia HEALTH 2017/2018 je bila izvedena po določbah Mednarodnega kodeksa trženjskih in družbenih raziskav, ki sta ga sprejela Mednarodna trgovinska zbornica (ICC) in Evropsko združenje tržnoraziskovalnih strokovnjakov (ESOMAR).

 

Raziskava Best Buy Award ne meri moči znamke ali tržnega deleža, ampak izključno izkušnje in zadovoljstvo potrošnikov z razmerjem med ceno in kakovostjo na podlagi njihove osebne izkušnje ali izkušnje njihovih bližnjih.

 

Metodologija in vzorec

 

Raziskavo Best Buy Award HEALTH Slovenia 2017/2018  je opravila švicarska hiša ICERTIAS (International Certification Association - www.icertias.com ) na vzorcu 1200 prebivalcev Slovenije – redni kupci v lekarnah ter uporabniki farmacevtskih izdelkov. Raziskava je izvedena marca 2017 z uporabo metode CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).

 

O projektu Best Buy Award

 

Kupci si danes bolj kot kadarkoli prej želijo za svoj denar dobiti več. Pri končni odločitvi za nakup potrošniki danes bolj kot v preteklosti pretehtajo ceno in kakovost ponudbe. Razmerje med primerno ceno in čim boljšo kakovostjo (ang. best buy) postaja za povprečnega evropskega potrošnika čedalje bolj pomembno.

 

Best Buy Award (www.bestbuyaward.org) je projekt švicarske hiše ICERTIAS - International Certification Association (www.icertias.com) s sedežem v Zürichu.

 

Osnovna naloga raziskave Best Buy Award je dobiti vpogled v izkušnje in dojemanje uporabnikov o izdelkih in storitvah, ki po njihovem mnenju ponujajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo (t.i. best buy).

 

Cilj projekta in certifikata Best Buy Award je, da kupcem olajša iskanje najbolj kakovostnih in cenovno najugodnejših blaga in storitev, tako na domačem kot na mednarodnem trgu.

 

Oznako Best Buy Award lahko nosijo samo tiste družbe, izdelki in storitve, ki jih potrošniki sami izberejo v neodvisnih tržnih raziskavah - tiste, ki jim glede na njihove osebne izkušnje in izkušnje njihovih bližnjih zagotavljajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo.

 

Certifikat Best Buy Award je na trgu prisoten od leta 2011, mednarodna organizacija ICERTIAS, ki ima sedež v Zürichu in se ukvarja z raziskavo in certificiranjem, pa ju izvaja v štiridesetih državah na petih celinah.