V sklopu šeste slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki je včeraj potekala v ljubljanskem GH Union, so že četrtič podelili nagrade za izjemne dosežke na področju digitalnega komuniciranja. Zanje se je letos potegovalo 57 prijavljenih del. Za področje hrane sta Renderspace in Droga Kolinska osvojila 1.mesto za digitalni oglas Donat Trump, na področju trgovine pa Mediodrom in Lidl Slovenija za digitalno oglaševalsko kampanjo Lidlova Jogurteka.
V sklopu šeste slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit, ki je potekala v Ljubljani, so bile že četrtič podeljene nagrade za izjemne dosežke na področju digitalnega komuniciranja. Med velike nagrajence se je dvakrat zapisala agencija Renderspace, ob njej pa še Mediodrom in Danes je nov dan, Inštitut za druga vprašanja.
Osrednje predavanje 6. Diggita je bilo namenjeno digitalni transformaciji. Svetovno priznani strokovnjak Steven Van Belleghem je govoril o postopku razvoja novih odnosov s kupci. Je partner v svetovalnem podjetju Nexxworks, soustanovitelj start-upa Zembro in podjetja za vsebinski marketing Snackbytes. Matevž Klanjšek, soustanovitelj in direktor produktnega razvoja v Celtri je razjasnil, zakaj je 2017 leto, ko smo mobilno pravilno nastavili.
Ana Mirković, vodja projektov pri Digital Communications Institute je razkrila, zakaj se je za dober marketing na družbenih omrežjih pomembno naučiti poslušati.
Katarina Kresić, oblikovalka pri Viarju je udeležence seznanila z novostmi na področju virtualne, obogatene in mešane resničnosti.
Strokovna žirijaje je do 22. maja ocenjevala 57 prijavljenih del v 13 različnih kategorijah. Največ prijav, kar 12, je bilo v kategorijah Hrana in pijača ter Trgovina. Avtomobilska industrija in Neprofitne organizacije so zabeležile vsaka po 6 prijav, IT in telekomunikacije 5, enako kategorija Izdelki za dom.
Ostale prijave so bile porazdeljene v kategorije B2B, Drogerija, Finančne storitve, zavarovalništvo in bančništvo, Izdelki in storitve za otroke, Javni sektor, Šport in Turizem.
"Prijavilo se je kar 57 del. Prijavljena dela so zelo dobra, tako da ima žirija zelo prijetno nalogo. Komisija v delih ocenjuje strateški pristop, kreativnost in inovativnost, implementacijo in učinkovitost. Nagrajena dela bodo tista, ki bodo trgu ponudile nekaj novega, drugačnega, učinkovitega in bodo inovativni presežki. Takšni, ki bodo ponudili preprosto več vsebine za vse nas," žiriranje komentira predsednica Lidija Rakuša (na fotografiji), vodja medijskega zakupa pri Lidlu Slovenija.
Ob predsednici žirije so prijavljena dela ocenjevali še Milena Jakovljevič, solastnica in vodja digitalnega marketinga v digitalni agenciji Mediodrom, Mitja Jereb, strateški direktor v digitalni agenciji Renderspace, Jaka Lenardič, direktor digitalne agencije ENKI,Urša Mivšek Sitar, direktorica ljubljanske enote oglaševalske agencije AV studio, Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik pri Renault Nissan Slovenija, Maja Remic, direktorica spleta, marketinga in trženja v podjetju Merkur, Zoran Savin, direktor podjetja Styria digital marketplaces,Robert Schmitzer, direktor digitalnega razvoja Dela, namestnik odgovornega urednika Slovenskih novic in vodja portala slovenskenovice.si, in Primož Zupan, direktor podjetja MBILLS.
Slovenska konferenca o digitalnem komuniciranju DIGGIT ponuja pregled domačih in tujih digitalnih trendov, primerov dobrih praks in spletnih novosti. Udeležencem ponuja znanja o učinkoviti rabi digitalnih komunikacij v prodaji, oglaševanju in komuniciranju na področju digitalnih medijev, optimiziranju in strateškem načrtovanju pojavnosti v digitalnih medijih, upravljanju in graditvi odnosov s kupci preko družbenih omrežij, mobilnih aplikacijah in naprednih komunikacijskih rešitvah, potrošnikih in njihovih navadah na spletu, pametnih napravah in družbenih omrežjih, potrebnih spremembah digitalno podprtega poslovanja, in nenazadnje o tem, kako lahko digitalno komuniciranje prinese zaslužek v podjetju. |