Mercator in Zadružna zveza Slovenije sta v maju začela s kampanjo najprej v Škofji Loki, Novem mestu, Kobaridu, Marezigah, danes poteka srečanje v stavbi Občine Dornava,sledijo pa še: 1.6. v Kmetijski zadrugi Petrovče, 8.6. v Mladinskem kulturnem centru Slovenj Gradec, 16.6. na Pomurskem sejmu v Gornji Radgoni in 22. 6. še v Ljubljani v prostorih Zadružne zveze Slovenije. O tem je poročala tudi spletna stran IGD.
Za obstoječe in potencialne nove dobavitelje izdelkov v ponudbi Radi imamo domače po Sloveniji organizirajo devet prireditev izobraževalne in družabne narave. Prireditve so namenjene mreženju in neformalnemu druženju, na njih pa lokalni pridelovalci in proizvajalci hrane pridobivajo uporabna znanja s področja dobave, pa tudi motivacijsko spodbudo na temo osebnostne rasti in uspeha. Tako se Mercator želi še tesneje povezati z lokalnimi dobavitelji.
Zadruge so pomemben del podeželja in kratkih verig preskrbe s hrano, saj prek njih poteka kar tri četrtine odkupa in prodaje slovenske hrane, ki se pridela na kmetijah. V številnih primerih zadruge zagotavljajo osnovne infrastrukturne storitve na podeželju, saj poleg oskrbe prebivalcev, odkupa in prodaje kmetijskih pridelkov izvajajo še storitve pogodbene pošte in skrbijo za kulturno dogajanje.
"Zavedamo se, da v verigi od kmeta, zadruge, živilsko - predelovalne industrije in trgovine moramo sodelovati in tu smo zadruge ključnega pomena že 145 let. Samo Mercator od naših zadrug letno odkupi več kot 10 tisoč ton sadja in zelenjave. Z Mercatorjem že dolga leta uspešno sodelujemo, skupaj z našimi partnerji pa bomo prek Akademije Radi imamo domače še dodatno okrepili sodelovanje, vse z namenom podpore pridelavi domače hrane in slovenskega kmetijstva," je povedal Peter Vrisk, predsednik Zadružne zveze Slovenije.
| Projekt Radi imamo domače Razširjena ponudba domačih izdelkov slovenskih zadrug, lokalnih kmetij in manjših lokalnih proizvajalcev, označena z rdečim srčkom Radi imamo domače, pomeni nadgradnjo Mercatorjeve ponudbe "Iz domačih krajev". Z njo je leta 2012 Mercator kot prvi med trgovci v Sloveniji pričel s stalno promocijo pridelkov slovenskih kmetov. V naboru slovenskih dobrot v Mercatorju je danes že okrog 900 vrst domačih izdelkov več kot 20 slovenskih zadrug, ki združujejo na stotine kmetovalcev, ter 100 lokalnih kmetovalcev in proizvajalcev. Začetki delovanja KGZ Škofja Loka, ki je gostila prvo srečanje Akademije Radi imamo domače, segajo v leto 1899. Takrat je bila to majhna zadruga z 11 člani. Danes združuje območje Poljanske doline, Škofje Loke in Selške doline, ki združuje okrog 500 članov. Ukvarjajo se z odkupom kmetijskih izdelkov, lesa, mlekarstvom in trgovino. V zadnjih letih so se osredotočali predvsem na razvoj proizvodnje v mlekarni, ki je pozitivno vplivala na njihovo poslovanje. Pod njihovim okriljem delujejo tudi priznane slovenske blagovne znamke: Loške mesnine, Domači kotiček, mesnine Bohinja in Loške mesnine. |

