SLO bocni levo
SLO bocni desno

Potrošniki se na mobilnih napravah vedejo drugače

Slovenija

11.05.2017

Digitalni marketing postaja vse bolj dovršen in čas je, da podjetja svoje strategije digitalnega nastopa prilagodijo ne samo obdobju in panogi, v kateri delujejo, temveč tudi različnim napravam.
 
 
Družba Red Orbit že šesto leto zapovrstjo pripravlja raziskavo o vedenju potrošnikov, ki pridejo na spletne strani iz organskih rezultatov v iskalnikih. Tokrat so preverili vpliv različnih naprav (mobilni telefoni in osebni računalniki), različnih panog (poslovne storitve, spletne trgovine, finance, lepota in zdravje, informacijski portali, trgovina in turizem) in obdobij na čas, ki ga potrošniki preživijo na strani, na število pregledanih strani ter na obisk strani. 
 
Dejstvo je, da se potrošniki na mobilnih napravah vedejo drugače. Ogledajo si manj vsebin in gledajo druge vsebine, kot na osebnih računalnikih. Na mobilnikih so bili obiskovalci prisotni predvsem proti koncu leta, za kar je lahko razlog splošno povečanje uporabe mobilnih telefonov in nakupovalna mrzlica ob praznikih.
 
Pomembno je torej, da pri oblikovanju in načrtovanju digitalne marketinške strategije razmišljamo o različnih uporabnikih, ki na stran dostopajo prek različnih naprav. Podjetja morajo pomisliti na uporabnika, ki na kraju samem potrebuje informacijo takoj. Pri tem je dobra uporabniška izkušnja bistvenega pomena, enako velja za hitrost nalaganja spletne strani.
 
 
Obisk spletnih strani opravljenih prek mobilnih naprav eksponentno raste. Analiza je pokazala, da je povprečen čas nalaganja strani 5,11 s. Ta čas je absolutno predlog. Po 5 sekundah čakanja obstaja 90 % verjetnost, da bodo obiskovalci takoj zapustili stran, zato je pametno, da se podjetja najprej in takoj posvetijo izboljšanju hitrosti nalaganja.
 
"Odprite svojo spletno stran na mobilni napravi in jo testirajte. Skušajte se vživeti v vlogo svojega uporabnika in preglejte, če vam stran nudi dobro uporabniško izkušnjo," svetuje Red Orbit.
 
Uporabniki iščejo različne stvari prek različnih naprav

Obdobja največjega obiska spletnih strani se spreminjajo glede na naprave in zato mora biti načrtovanje spletnih strani bolj kompleksno in dovršeno. Razmisliti velja o tem, kaj in kako bodo uporabniki iskali na spletu. Ni dovolj, da strategija temelji le na osebnih računalnikih. "Od oktobra do decembra lahko na mobilnih telefonih ponudite inovativne načine iskanja daril za najbližje ali pa ideje za okraševanje doma. V mesecih po novem letu pa se osredotočite na osebne računalnike in razmišljajte o tem, kaj, kdaj in kako uporabniki berejo, kaj jih zanima ter kako bi jim lahko ponudili dodano vrednost. Seznanite jih s svojo blagovno znamko," so še zapisali pri Red Orbitu.