SLO bocni levo
SLO bocni desno

Milenijci prisegajo na blagovne znamke Nivea, Radenska, Dm, Kraš, Celjske mesnine

Slovenija

03.08.2018

Najnovejša inovativna raziskava QUDAL – QUality meDAL Millennials 2018/2019 prikazuje, kako milenijci trenutno doživljajo različne globalne in domače blagovne znamke na slovenskem trgu, ko gre za razmerje med ceno in kakovostjo.
 
Najnovejša raziskava ICERTIAS QUDAL – QUality meDAL Millennials 2018/2019 v Sloveniji, ki je bila izvedena junija 2018, razkriva, da je generacija milenijcev v Sloveniji naklonjena tako mednarodnim kot domačim blagovnim znamkam. 
 
Zelo zanimiva tržna raziskava QUDAL – QUality meDAL Millennials 2018/2019 je bila izvedena s pomočjo spletne ankete na slovenskem trgu v juniju 2018 na vzorcu 1200 anketirancev – slovenskih milenijcev (starih od 18 do 37 let).
 
Nivea je dobila največ glasov v kategorijah šamponov za lase, dezodorantov, krem za obraz, tekočih mil, tekočih mil za roke in blazinic za čiščenje obraza, medtem ko je bilo podjetje Gorenje izglasovano za najboljše v kategorijah gospodinjskih aparatov, trgovin in izdelkov najvišje kakovosti.
 
Milenijci v Sloveniji so v mednarodni tržni raziskavi QUDAL – QUality meDAL Millennials 2018/2019 glede najkakovostnejše ponudbe na slovenskem trgu blagovno znamko Asus ocenili kot najboljšo v kategoriji prenosnih računalnikov, OMV pa je prejel največ glasov v kategoriji bencinskih postaj. 
 
Nekateri izmed preostalih zmagovalcev kategorij so bili dm (bio kozmetika), Radenska (gazirana voda z okusom; negazirana voda z okusom; mineralna voda), Kraš (napolitanke), Abanka (banka), Samsung (mobilni telefon), Canon (fotoaparati DSL), Volkswagen (družinski avtomobil), Braun (epilatorji, brivniki), KVIBO (zamrznjeni morski sadeži), Subrina (barva za lase), Celjske mesnine (hrenovke, kranjska klobasa); A1 (mobilni operater, ponudnik internetnih storitev) in drugi. 
 
Milenijci (znani tudi kot generacija Y) so demografska kohorta, ki sledijo generaciji X. Za začetek ali konec te kohorte ni natančnih datumov. Demografi in raziskovalci običajno uporabljajo zgodnja osemdeseta leta kot začetno leto rojstva in sredino devetdesetih let prejšnjega stoletja do začetka leta 2000 kot končna leta rojstva. 
 
Generacija milenijcev se opira na informacije, ki so na voljo prek interneta, in na nasvete neznanih ljudi, hitro sprejme nove izdelke in storitve, želijo biti inovatorji in ne sledilci ter določajo gospodarsko rast in razvoj. Prav milenijci so tista skupina, ki že ima ali bo v nekaj letih imela največjo kupno moč, kar pomeni, da mora biti vsakemu proizvajalcu in ponudniku storitev najpomembnejše, da pred konkurenco pridobi njihovo zaupanje in denar. 
 
Trenutno so že najpomembnejša skupina potrošnikov. Na primer generacija milenijcev je največja generacija v zgodovini Amerike – večja celo od "baby boom" generacije. (Vir: Forbes) Zaradi teh pomembnih premikov v trenutnih trendih vedno več podjetij usmerja svoje marketinške dejavnosti na generacijo Y – milenijce.Danes so milenijci ali generacija Y najpomembnejša skupina potrošnikov, kar se kaže v inovativni raziskavi QUDAL – QUality meDAL Millennials.
 
Metodologija in vzorčenje 

Raziskovalno anketo ICERTIAS QUDAL – QUality meDAL Millennials 2018/2019 (www.qudal.com) je v Sloveniji izvedla švicarska organizacija ICERTIAS – International Certification Association GmbH (www.icertias.com). Anketa je bila izvedena junija 2018 s pomočjo vprašalnika na vzorcu 1200 slovenskih internetnih uporabnikov, starih od 18 do 37 let (generacija milenijcev), po metodi CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). 

Podjetja se ne morejo sama nominirati ali neposredno prijaviti za tržno raziskavo QUDAL – QUality meDAL. Blagovne znamke si lahko le "zaslužijo" status QUDAL – QUality meDAL, če njihov izdelek ali storitev osvoji prvo mesto (najvišje število glasov potrošnikov/anketirancev) v zadevni kategoriji raziskave QUDAL – QUality meDAL.

Anketiranci so se pri svojih odgovorih srečali z vprašanji odprtega tipa, kjer so lahko prosto in s svojimi besedami navedli ponudnike izdelkov in storitev. To je le pregled celotne raziskave, ki jo je izvedla organizacija ICERTIAS. Če želite podrobnejše podatke o raziskavi, nam to sporočite. 

Opozoriti je treba, da raziskava ICERTIAS QUDAL – QUality meDAL ne meri kapitala ali tržnega deleža blagovnih znamk. Ta raziskava nudi vpogled v osebne izkušnje, mnenja, zadovoljstvo in dojemanja strank, ki se uporabljajo izključno za merjenje najvišje kakovosti blaga in storitev na trgu. 

Raziskovalno študijo ICERTIAS QUDAL – QUality meDAL izvajajo v skladu z določbami Mednarodnega kodeksa trženjskih in družbenih raziskav, ki sta ga sprejela Mednarodna trgovinska zbornica (ICC) in Evropsko združenje tržnoraziskovalnih strokovnjakov (ESOMAR).