SLO bocni levo
SLO bocni desno

Manner predstavil nov Müsli

Slovenija

15.09.2017


Podjetje Manner Slovenija je včeraj na zajtrku za novinarje predstavilo novi Müsli, ki kmalu prihaja na prodajne police slovenskih trgovcev. Müsli, ki ima kar 30% manj sladkorja v primerjavi s sorodnimi izdelki, je predstavil Alexander Lipovšek, direktor Mannerja za JV Evropo, o pomenu kakovostnega zajtrka pa je spregovorila tudi Nives Orešnik, nekdanja Miss Slovenije in strokovnjakinja za zdrav in aktiven življenjski slog. 
 
Police s kosmiči bodo pri slovenskih trgovcih kmalu obarvane roza. Na trg namreč prihaja hrustljavi Müsli Manner, s katerim avstrijski proizvajalec sladkih dobrot, najbolj znan po svojih klasičnih napolitankah, dopolnjuje svoj portfelj izdelkov. Müsli, ki ni zgolj izjemnega okusa, temveč je z 52-odstotnim deležem polnozrnatih žit tudi bogat vir balastnih snovi, so na zajtrku za novinarje včeraj sami preizkusili tudi predstavniki sedme sile.  

Müsli Manner za dober začetek dneva
"Ideja je bila, da našim potrošnikom ponudimo izdelek, ki bo z njimi že od samega začetka dneva in prek katerega lahko z njimi delimo vesele Manner trenutke", je pojasnil Alexander Lipovšek, direktor Mannerja za Jugovzhodno Evropo. Gre torej za izdelek, s katerim si potrošniki lahko že zjutraj pripravijo uravnotežen in okusen obrok. Müsli Manner ima namreč precej nižjo vsebnost sladkorja v primerjavi z drugimi sorodnimi izdelki, bogat pa je tudi s prehranskimi vlakninami, ki ugodno vplivajo na različne funkcije v prebavnem traktu.

"Zveza potrošnikov Slovenija je februarja 2017 (št.2/2017) pregledala sestavo devetih sorodnih proizvodov na domačih policah. Ugotavljamo, da ima naš proizvod 30% manj sladkorja, kot povprečje konkurenčnih proizvodov," je še poudaril Alexander Lipovšek (desno na fotografiji).. Med potrošniki namreč postaja čedalje pomembno, da vsebujejo müsliji, žitarice in podobni izdelki čim manj sladkorja, Müsli Manner pa je izdelek, s katerem pri Mannerju odgovarjajo na želje in potrebe svojih potrošnikov.  

Potrošniki imajo radi müsli
Raziskave, ki jih je Manner opravil tako v Avstriji kot v Sloveniji, so pokazale, da ciljna skupina potrošnikov müsli in žitarice dojema kot okusno in uravnoteženo izbiro za zajtrk. Večina ciljne skupine potrošnikov müsli in žitarice za zajtrk uživa skoraj vsak dan, večina pa si jih najraje privošči v najbolj klasični različici – v kombinaciji z mlekom ali jogurtom, ki jo dopolnijo s sezonskim sadjem. 

„Rezultati anket  o inovacijah, ki jih od svoje najljubše znamke želijo oboževalci, vedno znova kažejo željo potrošnikov izdelkov podjetja Manner, da jih ti spremljajo ves dan," pravi vodja oddelka za marketing Ulf Schöttl, o Müsliju Manner in dodaja: „Poleg tega je Müsli Manner primeren za vegane in številni potrošniki to cenijo."