Javna agencija Spirit Slovenija prvič organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnem sejmu s področja živilske industrije TuttoFood, ki bo do četrtka potekal v Milanu. Na njem se bo na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem agencije predstavilo 9 slovenskih podjetij.

Sejem TuttoFood, ki se odvija vsako drugo leto, je namenjen predstavitvi izdelkov s področja živilske industrije. Predstavljajo predvsem mesne in suhomesnate izdelke, sadje in zelenjavo, morsko hrano, alkoholne in brezalkoholne pijače, zamrznjeno hrano, mleko in mlečne izdelke, jedilna olja, pekovske izdelke, sladice in slaščice, testenine in delikatesne izdelke.
V letu 2015 se je na sejmu predstavilo več kot 1200 razstavljavcev iz 35 držav, obiskalo pa ga je več kot 56.000 obiskovalcev, sicer pa imajo tudi lepo urejeno
spletno stran.
Agencija Spirit Slovenija je konec januarja objavila javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu.
Tako bo na skupinskem razstavnem prostoru pod okriljem agencije, ki obsega 108 m2 razstavne površine svoje izdelke in storitve predstavilo naslednjih devet slovenskih podjetij: Čadež, d. o. o., Hlebček, d. o. o., Hrib, d. o. o., Lotos – 108, d. o. o., Nektar Natura, d. o. o., Panvita MIR, d. d., Pekarna Pečjak, d. o. o., Pekarna Postojna, d. o. o. in Žito, d. o. o.
Jasna Kuštor, Panvita MIR, d. d., je za Spirit povedala: "Naša družba se je skupinskih sejemskih nastopov udeležila že večkrat. Prednosti takšnega nastopa vidimo v organizaciji, prihranku stroškov in časa ter v mreženju. Nastop na tem sejmu se nam zdi pomemben tako z vidika ustrezne predstavitve na italijanskem trgu kot z vidika pridobivanja kontaktov in konkretnih partnerjev od drugod. Tokrat se bomo predstavili z našo pomembno novostjo – predpečenim zamrznjenim grill programom. Pričakujemo nove poslovne kontakte in konkretne dogovore o sodelovanju."
"Skupinskega sejemskega nastopa s SPIRIT Slovenija se udeležujemo prvič. Za nastop na tem sejmu smo se odločili, ker se želimo predstaviti italijanskim kupcem in raziskati potrebe tega trga, ter pridobiti nove kupce iz novih trgov, predvsem iz Italije. Predstavljali bomo naše premium izdelke, ki smo jih razvili v nekaj zadnjih letih. Gre za inovativne prigrizke - oreške in arašide, ki jim dodajamo koščke pravega sadja, zelenjave in zelišč ter vakuumsko sušeno suho sadje in zelenjavo, ki je sušeno do 45 stopinj Celzija in se lahko deklarira kot presno. Med prednostmi skupnega nastopa bi izpostavila večjo izpostavljenost zaradi velike površine skupinske stojnice in lažjo organizacijo," pa je povedala Maja Janša s podjetja Hrib, d. o. o.
SPIRIT Slovenija tudi v letu 2017 nadaljuje z organizacijo skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini, ki jih bo letos predvidoma 13. S sodelovanjem na sejmu je slovenskim podjetjem omogočena promocija njihovih storitev in izdelkov ter vzpostavitev novih poslovnih stikov s tujimi poslovnimi partnerji, kar vodi do sklenitve novih poslov in posledično do razvojne rasti podjetij ter večjega izvoza Slovenije na tuje trge.