Spar Slovenija v sodelovanju z agencijo Futura predstavlja nadaljevanje oglaševalske akcije z naslovom "Spar – 1. trgovina".
V seriji televizijskih oglasov bo trgovec izpostavil odločilne dejavnike, ki kažejo na to, zakaj so drugo leto zapored postali prva izbira med kupci.
Neodvisna tržna raziskava "Nakupovalni monitor 2015/2016" je pokazala, da je največji delež Slovencev izbral Spar za svojo prvo trgovino.
Laskav naziv jim je uspelo ponoviti tudi letos, potrdili sta ga kar dve Medianini vseslovenski spletni raziskavi. Podobno kot v lanski akciji, tudi v tokratni seriji televizijskih oglasov podajajo argumente za izbor trgovine – svežino, zaupanje, izbor in prijaznost.
Vir 1:
Mediana TGI Slovenia 2016, N=4.032. Vir 2:
Mediana, vseslovenska spletna raziskava 2017, N=1.007 (15-75 let). Več na
www.spar.si