SLO bocni levo
SLO bocni desno

Projekt Šumi 140 let:"Bonboni vseh generacij" prejel nagrado Prizma

Slovenija

25.04.2017

Nina Rus Turuk, ki v Žito d. o. o. in Podravka d. o. o. skrbi za odnose z javnostmi in korporativno komuniciranje  in Jerneja Turk Strmšek, vodja kategorije bonbonov,  sta ob podpori agencije Pristop na letošnji 20. jubilejni konferenci SKOJ prejeli nacionalno nagrado Prizma za odličnost v komuniciranju, ki jo podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi PRSS.
 
Komunikacijski projekt 140 let blagovne znamke Šumi – Bonboni vseh generacij – je tako zmagal v kategoriji celostne kampanje. "Namen lanske obletnice in komunikacijske podpore z odnosi z javnostmi je bil osveščati potrošnike o blagovni znamki Šumi. Kako? Tako da smo naše ciljne javnosti izzvali: Ste se že kdaj posladkali s katerim izmed Šumijevih bonbonov? Se morda spomnite legendarnega animiranega Miki Mustrovega oglasa za Visoki C ali alpskih mlečnih bonbonov, Herba bonbonov?" pojasnjujeta Nina Rus Turuk in Jerneja Turk Strmšek
 
Zato, da bi se na Šumi bonbone spomnili tisti, ki so jih nekoč že poznali, a nanje morda pozabili ter da bi lahko njihovo 140- letno zgodovino spoznali tisti, ki Šumija še ne poznajo, ali se ga le bežno spomnijo iz otroštva, se je blagovna znamka Šumi odločila za praznovanje, v katerega je skupaj z agencijo Pristop osrčje komunikacije svojega praznovanja postavila razstavo v sodelovanju s Slovenskim etnografskim muzejem: "Šumi 140 let – bonboni vseh generacij", jo kreativno in komunikacijsko podprla ter nostalgično popeljala ciljne skupine skozi 140 let dolgo zgodbo.
 
Pomen Šumija za slovensko dediščino je ekipi tako v dobrem mesecu dni uspelo predstaviti nacionalno in v komunikacijo zajeti vse opredeljene ciljne javnosti, kar potrjujejo doseženi komunikacijski, hkrati pa tudi prodajni oziroma trženjski cilji.