V letošnjem letu se bodo izdelki Delamaris predstavljali v novi embalaži. Celotno paleto že pripravljenih ribjih jedi, edinega slovenskega proizvajalca tovrstnih izdelkov, bo odslej povezovala sveža poenotena podoba. Nova embalaža bo na policah trgovin v prvem polletju 2017.
Proizvodnja Delamaris je že od leta 2014 v novo zgrajenih poslovnih prostorih na Kalu pri Pivki. Nova zgradba omogoča obstoj in nadaljevanje proizvodnje ribjih izdelkov in njen razvoj. Po zaključeni prenovi stavbe in tehnologije, je podjetje pričelo z investicijo v blagovno znamko; razvoj novih izdelkov in prenovo embalaže.
"Verjamemo v kakovostne izdelke Delamaris. Blagovna znamka ima potencial, ki ga želimo ohranjati in razvijati," je ob lastniškem prevzemu družbe Delamaris pred osmimi leti povedal direktor Janez Rebec (na fotografiji). Večje informiranje potrošnikov o prednostih izdelkov se pričenja ob nastopu prvih prenovljenih embalaž na policah trgovin.
"V poplavi različnih izdelkov z vsega sveta, Delamaris izstopa v kakovosti in okusu. Zato naj bo prepoznavna tudi embalaža. S sloganom 'Odlična riba, vedno pri roki' želimo naše okusne ribje dobrote povezati v celoto in jih predstaviti tudi mlajšim generacijam," še dodaja Rebec.

Novo embalažo so v podjetju razvili v sodelovanju s potrošniki. Ob prenovi še bolj izpostavljajo logo Delamaris z letnico začetka tradicije na slovenskem 1879. S ponosom na bogato zgodovino ohranjajo vse pomembne elemente: logotip, krivuljo, ilustracijo ribice ter imena in barve tradicionalnih izdelkov.
Na izdelkih ostaja tudi tipična krivulja, ki je dobila mehkejše in modernejše obline. Osnovne barvne kombinacije tradicionalnih izdelkov, po katerih najraje posegajo domači in tuji potrošniki ostajajo enake: Weekend je črno-rumen; Izola brand pa rdeče-rumena.
Posamezne embalaže izdelkov Delamaris so se spreminjale skozi vso zgodovino in so bile po trgih različne. Na pločevinkah so bili številni napisi in ilustracije različnih vrst in oblik pisav ter pomembni poudarki posameznega časa kot npr. narisan priložen ključek za odpiranje, različne prednosti ribe in njene uporabe ter drugo. Prepoznavni elementi rib z zelenjavo kot so krivulja, barve in imena izdelkov so bili stalnica in ostajajo enaki tudi v prihodnje. Skupna modra nit vseh izdelkov je vesela ribica Delamaris.
Že pripravljene ribje dobrote so bile doslej v različnih barvah embalaž, zato so se v ponudbi drugih izdelkov na policah porazgubile. Z belo nevtralno barvo so jih povezali v celoto ter dobili enotno in konsistentno zunanjo podobo. Različne ribe z zelenjavo, sardine, fileti skuše, tune in paštete bodo odslej imele skupno modro nit z veselo ribico. Po vrsti rib in okusu jih je mogoče ločiti z barvami in ilustracijami. Skuše lahko kupci prepoznajo po rumeni barvni obrobi, sardine so svetlo modre, tune pa temno modre.
S poenoteno podobo utrjujemo tudi na tuje trge Delamaris je priznana blagovna znamka na več kot 23-tih trgih širom sveta. Poleg Slovenije ima velik delež prodaje (40%) na avstrijskem trgu, kjer je kot najpomembnejši dobavitelj skuš z zelenjavo prisoten že 40 let. Delamaris je edini slovenski ponudnik pripravljenih ribjih jedi. S sodobno podobo embalaže želi podjetje okrepiti položaj na obstoječih trgih in uspešno vstopiti na nove. |