SLO bocni levo
SLO bocni desno

Projekt SLADOLEDoteka Lidla in Incoma že poteka

Slovenija

11.04.2017

Projekt Lidlova SLADOLEDoteka, s katerim Lidl Slovenija v sodelovanju s spletnimi uporabniki in podjetjem Incom iz Ajdovščine išče nov okus sladolednega korneta za svojo ponudbo, je v tretji  fazi.
 
Kot pravijo v Lidlu Slovenija, gre zdaj "v živo". Potujoča SLADOLEDoteka na kolesih namreč te dni finalnih pet okusov, ki so bili izbrani s spletnim glasovanjem, ponuja v okušanje in glasovanje Lidlovim kupcem po Sloveniji. Že prvi dan glasovanja, ki se je pričelo včeraj, 10. aprila, so ti oddali več kot 150 glasov za svojega sladolednega favorita. Nov okus sladolednega korneta, ki bo prejel največ glasov, bodo lahko kupci kupili ekskluzivno v Lidlovih trgovinah že v začetku poletja.

Obiskovalci lahko v potujoči SLADOLEDoteki, ki se te dni ustavlja pred Lidlovimi trgovinami po Sloveniji, pokusijo in oddajo glas za svojega sladolednega favorita. Potujoča SLADOLEDoteka je tako včeraj obiskala Ljubljano (Lidlovo trgovino v BTC), v naslednjih dneh pa se bo ustavila še pred naslednjimi Lidlovimi trgovinami:

Ljubljana Bežigrad in v Novo mesto (torek, 11. april),
Maribor Borova vas in Ul. Veljka Vlahovića (sreda, 12. april), 
Murska Sobota, Lendavska ulica, in Celje, Mariborska cesta, (četrtek, 13. april),
Kranj, Šuceva ulica, in Koper (petek, 14. april). 

Zmagovalni okus, ki bo od začetka poletja na voljo ekskluzivno v Lidlovih zamrzovalnikih, bodo tako določili izključno obiskovalci potujoče SLADOLEDoteke, ki lahko okušajo in izbirali med petimi finalnimi okusi:
sladoled z navadnim vafljem, okusom grškega jogurta in gozdnih sadežev, s polnilom iz gozdnih sadežev in posipom iz mandljev,
sladoled z navadnim vafljem, okusom limone in pomaranče, s polnilom iz limete in posipom iz meringic,
sladoled s karo vafljem, okusom gozdnih sadežev in vanilje, s polnilom iz črnega ribeza in posipom iz žitnih kroglic oblitih s čokolado,
sladoled s kakavovim vafljem, okusom kokosa in mlečne čokolade, s polnilom iz mlečne čokolade in posipom iz mandljev,
sladoled s kakavovim vafljem, okusom bele čokolade in toffee karamele, s polnilom mlečne čokolade in posipom iz karameliziranih lešnikov.

V prvi fazi so za svoje najljubše kombinacije glasovali spletni uporabniki

Preko spletne aplikacije SLADOLEDoteka so uporabniki v prvi fazi, izbirali med 3 različnimi korneti, 60 sladolednimi polnili ter 21 posipi in 15 prelivi. Skupaj so ustvarili več kot 14.000 kombinacij:"Spletni uporabniki so izbrali neverjetno zanimive in okusne kombinacije, zato imam sam kar nekaj favoritov. Tole bo dvoboj med tistimi, ki obožujejo sadne sladolede, in tistimi, ki obožujejo kremaste in čokoladne. Izbira bo zagotovo težka," je povedal Leon Pamič, nabavnik v Lidlu Slovenija. 


Komisija je preizkusila kar 20 sladoledov 

Da se je Lidlova SLADOLEDoteka na pot podala z že precej dodelanimi recepti, so v drugi  fazi projekta poskrbeli člani žirije, med katerimi sta tudi kuharski mojster Tomaž Kavčič ter njegova mala pomočnica Ema. Komisija se je namreč minuli teden lotila ocenjevanja ustreznosti posameznih okusov oziroma različic, ki so jih pripravili v partnerskem podjetju Incomu.
 
Iris Kavčič, vodja marketinga v Incomu, je povedala, da so preizkuševalci v komisiji preizkusili kar 20 sladoledov: "Naše razvojne tehnologinje so pripravile po dve različni različici posameznega okusa izbranih petih finalistov. Preizkuševalci pa smo poskrbeli, da so šli v Incomovo proizvodnjo zares vrhunski okusi, ki se v posameznem sladoledu lepo prepletajo."
 

Še o projektu...

Po uspešno izpeljanem projektu JOGURTeka v lanskem letu je Lidl Slovenija svoje kupce tokrat povabil k ustvarjanju  korneta. Preko spletne aplikacije SLADOLEDoteka so lahko uporabniki izbirali med 3 različnimi korneti, 60 sladolednimi polnili ter 21 posipi in 15 prelivi. Vse skupaj pa je bilo možnih kar milijon kombinacij. Komisija, ki jo poleg predstavnikov podjetja Lidl Slovenija, sestavljali še predstavniki podjetja Incom Slovenija in predstavnice bloga Bormašina za punce (http://bormasinazapunce.si/), je imela veliko dela, saj je bilo oddanih kar več kot 14. 000 kombinacij. Med vsemi je komisija izbrala 30 kombinacij, ki so najbolj prepričale z zanimivostjo in unikatnostjo, upoštevala pa je tudi pogostost oddanega predloga. Med tridesetimi polfinalisti so spletni uporabniki izbrali 5 favoritov, ki jih je komisija tudi testno preizkusila in izbrala najboljše različice vseh okusov. Pri določenih so člani komisije iskali bolj mlečne in kremaste različice, ponekod pa več svežine, odločali pa so se tudi o sladkosti posamezne kombinacije in tudi predlagali nekaj izboljšav. Tako so denimo tudi soglasno zamenjali posip pri enem izmed izbranih favoritov, saj je bil okus posipa preveč intenziven in presladek glede na siceršnjo kombinacijo.