Uspešno se je zaključil Hoferjev natečaj za mlade kreativce Kreativni upi, ki je potekal v okviru 26. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF).
Mladi, stari od 18 do 30 let, so pripravljali predloge potiska trajnostne bombažne vrečke iz Fairtrade proizvodnje. Komisija je med 86 prijavljenimi deli izbrala 10 finalistov. Prvo mesto je zasedel predlog Bora Klemenca Mencina, na drugo in tretje mesto pa sta se uvrstila predloga Anje Korošec in Mihe Kürnerja.
Pri Hoferju si v okviru iniciative Danes za jutri vsak dan prizadevajo ponujati najvišjo kakovost izdelkov, a hkrati skrbeti za svetlo prihodnost našega planeta. Zavedajo se, da tisti, ki ima veliko moč, nosi tudi veliko odgovornost. Zato prevzemajo odgovornost in že vrsto let trajnostno pristopajo k procesom, ki vplivajo na njihove kupce, partnerje, sodelavce, okolje in družbo. S pomočjo raznolikih aktivnosti javnost opozarjajo na izzive, ki se tičejo širše družbe.
Tako tudi na problematiko proizvodnje in uporabe plastičnih vrečk. Z namenom mlade opozoriti na problematiko so pripravili kreativni natečaj, v katerem so jih pozvali k ustvarjanju predloga potiska trajnostne bombažne vrečke iz Fairtrade proizvodnje, ki bo naprodaj v vseh Hoferjevih poslovalnicah po Sloveniji.
10 najboljših del, ki so ustrezala pogojem, je bilo razstavljenih na 26. SOF-u v Portorožu. Strokovna komisija je izmed teh izbrala zmagovalce:
1. mesto: Bor Klemenc Mencin, ki je za nagrado prejel kotizacijo za festival Eurobest 2017 v Londonu, skupaj s povratno letalsko karto za London in kotizacijo za festival SOF 2018.
2. mesto: Anja Korošec, ki je prejela Hoferjeve bone za nakup v višini 200 €.
3. mesto: Miha Kürner, ki je prejel Hoferjeve bone za nakup v višini 100 €.
Finaliste natečaja in vsa nagrajena dela si je mogoče ogledati na
Facebook strani Hofer Slovenija.
Več o iniciativi Danes za jutri Iniciativa Danes za jutri obsega pet podpornih stebrov: surovine, varovanje okolja, zdravje, ljudje in zaupanje. Z usmerjenimi aktivnostmi podjetje Hofer skozi iniciativo aktivno vključuje tako svoje zaposlene, partnerje in dobavitelje, kot tudi svoje kupce. Slogan Danes za jutri so izbrali iz prepričanja, da lahko vsak od nas deluje na trajnosten način in da lahko s skupnimi močmi dosežemo več. |
foto: Matjaž Očko