SLO bocni levo
SLO bocni desno

Rakuša vodja oglaševanja v Lidlu Slovenija

Slovenija

07.04.2017

Lidija Rakuša je prevzela funkcijo vodja oddelka oglaševanja v Lidlu Slovenija, kjer je bila prej vodja medijskega zakupa. 

Rakuševa je bila pred prihodom v Lidl Slovenija, kjer je zaposlena od leta 2015, dolgoletna direktorica projektov in razvoja novih poslov v medijski agenciji OMD Slovenija.
 
Skrbela je za strateško medijsko pojavljanje domačih in mednarodnih naročnikov v Sloveniji, izvajala regijsko koordinacijo za nekatere mednarodne naročnike in skrbela za pridobivanje novih naročnikov. 
 
Nova revija Preprosto
V Lidlu Slovenija so začetek pomladi ujeli v novo številko revije Preprosto, pomlad 2017, ki bo na policah Lidlovih trgovin danes, 10. aprila, stane pa 1,49 evra. Revija, ki nastaja v sodelovanju s slovenskimi kuharji, pisci, oblikovalci in fotografi, že petič združuje nepremagljive recepte, izvrstne ideje za dekoracijo doma in okolice ter spomladansko navdihujoče pripovedi.