Če je še pred kratkim prevladovalo splošno mnenje, da mobilne naprave v Sloveniji še niso naredile tiste prave revolucije, pa zadnje statistike kažejo, da so mobilni telefoni postali osrednji del življenja tudi pri nas.

Da bi bolje spoznali raznolikosti in zakonitosti vedenja potrošnikov na mobilnih napravah, so v Red Orbitu analizirali več kot 35.000.000 sej, opravljenih na različnih napravah v letu 2016 in svoje analize strnili v
7 pomembnih spoznanj o uporabi mobilnih naprav.
Uporaba mobilnih naprav se v Sloveniji širi vse hitreje. V začetku leta 2014 so mobilne naprave v Sloveniji predstavljale 8 odstotkov vseh dostopov do spleta, konec leta 2016 pa še več kot 33 %. Samo v letu 2016 se je obseg uporabe mobilnih naprav povečal za več kot 60 odstotkov.
Predvsem v zadnjih dveh letih tudi v Sloveniji izjemno naraščajo tudi nakupi preko mobilnih telefonov. Prihodki ustvarjeni preko mobilnih telefonov so se tako v zadnjih 12 mesecih povečali za izjemnih 108 odstotkov in po ocenah v Sloveniji vrednost trga mobilnih nakupov že presega 10.000.000 € mesečno.
Povprečna vrednost nakupa preko mobilnih naprav znaša 86 € in je precej nižja od tiste na namiznih računalnikih (130 €). Največ bodo preko mobilnih telefonov zapravili lastniki telefonov Google, najmanj pa lastniki telefonov Huawei. Lastniki iPhonov so v Sloveniji podpovprečni spletni kupci.
Najbolj "mobilni" uporabniki so Ljubljančani, saj uporabniki iz tega območja predstavljajo kar 55 % vseh mobilnih uporabnikov v Sloveniji. Na splošno smo Slovenci na mobilnih izredno aktivni. V povprečju vsak mobilni obisk traja več kot 2 minuti. Izredno pomembna nam je tudi hitrost prenova podatkov.
Ta je najhitrejša v Kranju, najpočasnejši mobilni internet pa imajo uporabniki iz Izole. Android obvladuje 78 % trga, Apple (iOS) 18 %, vsi ostali operacijski sistemi (Microsoft ipd) pa manj kot 4 %. Zanimivi so tudi tržni deleži posameznih blagovnih znamk. Najmočnejša blagovna znamka je Samsung s 43 % tržnim deležem. Sledijo Apple (18 %), LG (9%) in Sony (7%). Hitro se vzpenja tudi Huawei (5%).
Mobilni internet je preoblikoval vedenje potrošnikov. Zavedati se je potrebno, da se vedenje uporabnikov na mobilnih napravah razlikuje od tistega na namiznih računalnikih, predvsem pa je potrebno upoštevati 7 ključnih pravil vedenja potrošnikov
na mobilnih napravah.