SLO bocni levo
SLO bocni desno

Coca-Cola uvaja strategijo skupne blagovne znamke

Slovenija

29.03.2017

Coca-Cola je v Sloveniji napovedala združitev svojih različnih blagovnih znamk, tudi Coca-Cola Classic in Coca-Cola Zero, v eno družino Coca-Cola z dvema različicama izdelkov.
 
Sprememba prinaša jasno označevanje vseh promocijskih gradiv in embalaže kot edinstvene blagovne znamke Coca-Cola z različno izbiro sestavin in kalorij. Nov pristop k blagovni znamki predstavlja nadaljnji korak k spodbujanju izbire za potrošnike in je skladen s prizadevanji družbe Coca-Cola, da vsakemu potrošniku zagotovi vse potrebne informacije in olajša odločitev. Po napovedani odločitvi, ki predstavlja korak naprej in novo usmeritev za družbo Coca-Cola, bosta dve samostojni blagovni znamki Coca-Cola in Coca-Cola Zero na slovenskem trgu nastopali pod enotno blagovno znamko.
 
Ob napovedi nove strategije je Vesna Vlahović Dašić, direktorica marketinga v podjetju Coca-Cola Adria, dejala: "Kot podjetje uživamo privilegij, da je Coca-Cola ena najbolj priljubljenih blagovnih znamk na svetu. A svet se spreminja in zato danes svojim potrošnikom zagotavljamo možnost, da še naprej uživajo v blagovni znamki, ki jo poznajo in imajo radi. Tako bodo lahko izbrali tisti izdelek Coca-Cola, ki najbolje ustreza njihovemu okusu in načinu življenja. Ker preveč sladkorja ni dobro za nikogar, z napovedanimi izboljšavami potrjujemo svojo odločenost, da izdelke Coca-Cola brez sladkorja naredimo cenovno dostopnejše in privlačnejše na trgu. Ob tem potrošnikom s podajanjem ustreznih informacij o izdelkih, olajšamo izbiro."