Dostava in materinski dan nekoliko ublažila poslovanje cvetličarn
Slovenija
26.03.2020
Ukrep zaprtja trgovin je v zadnjih dneh močno vplival tudi na poslovanje cvetličarn. Poleg prodaje strankam imajo težave tudi z nabavo cvetja. Tisti bolj prilagodljivi sicer stanje rešujejo s spletnim naročanjem in dostavo na dom, kot vsako leto pa se je spet povečalo povpraševanje vsaj za materinski dan..
Po poročanju STA je bil v ljubljanski Gardenii upad prodaje po zaprtju trgovin ogromen. Trenutno imajo po besedah Romane Kralj precej povpraševanja prek spleta, ljudje so se namreč hitro navadili na to možnost.
V družbi Sopek.si iz Miklavža na Dravskem polju so za materinski dan prenehali sprejemati naročila. Nasploh so se ljudje prilagodili in v večji meri kot sicer poslužujejo dostave cvetja na dom, je povedal Jakob Ferček.
Ob tem se poslužujejo profesionalne dostavne službe, kjer imajo uslužbenci tudi ustrezno zaščitno opremo.


