Cilj tekmovanja je celostna trženjska strategija, ki poteka po več kanalih in vključuje aktivnosti v okviru digitalnih medijev, aktivnosti na prodajnih mestih, usmerjene k strankam, ter domiselne aktivnosti, ki vključujejo zdravstvene strokovnjake, kot so dermatologi in farmacevti.L'Oreal organizira trženjsko tekmovanje za študente
Slovenija
16.03.2017
L'Oreal in združenje eStudent organizirata študentsko tekmovanje DERCOS. Zmagovita ekipa bo deležna nagrade v vrednosti 1350 evrov.
Cilj tekmovanja je celostna trženjska strategija, ki poteka po več kanalih in vključuje aktivnosti v okviru digitalnih medijev, aktivnosti na prodajnih mestih, usmerjene k strankam, ter domiselne aktivnosti, ki vključujejo zdravstvene strokovnjake, kot so dermatologi in farmacevti.Osnova za snovanje dobrih rešitev je seveda dobra raziskava trga in analiza razmer ter trendov v dermokozmetiki, analiza kupca, njegovih potreb, dosedanjih trženjskih aktivnosti podjetja in drugih podjetij s podobnimi izdelki na trgu.


