SLO bocni levo
SLO bocni desno

L'Oreal organizira trženjsko tekmovanje za študente

Slovenija

16.03.2017

L'Oreal in združenje eStudent organizirata študentsko tekmovanje DERCOS. Zmagovita ekipa bo deležna nagrade v vrednosti 1350 evrov.
 
Cilj tekmovanja je celostna trženjska strategija, ki poteka po več kanalih in vključuje aktivnosti v okviru digitalnih medijev, aktivnosti na prodajnih mestih, usmerjene k strankam, ter domiselne aktivnosti, ki vključujejo zdravstvene strokovnjake, kot so dermatologi in farmacevti.
 
Osnova za snovanje dobrih rešitev je seveda dobra raziskava trga in analiza razmer ter trendov v dermokozmetiki, analiza kupca, njegovih potreb, dosedanjih trženjskih aktivnosti podjetja in drugih podjetij s podobnimi izdelki na trgu.
 
Več o tekmovanju, dodatnih nagradah in načinu ocenjevanja najdete tukaj. Rok za prijave je petek, 17. marec 2017. Ekipe 2–4 študentov se lahko prijavijo tukaj.