26. Slovenski oglaševalski festival (SOF), najpomembnejši letni dogodek tržno - komunikacijske stroke, bo potekal 6. in 7. aprila v Hotelu Kempinski Palace Portorož.
Za pester program bo poskrbelo več kot 40 domačih in mednarodnih strokovnjakov, ki bodo udeležencem odraz trenutnega stanja v stroki predstavili v širšem kontekstu. Med tujimi strokovnjaki bomo lahko pozdravili tudi:
-Govorca, kot je Gregory Roekens, ki se pri Grey Europe ukvarja z razvojem tehnologij za boljšo uporabniško izkušnjo;
-Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels bo na podlagi svojih 20-letnih izkušenj udeležence vodil skozi praktične nasvete za boljše kreativne rezultate;
-Trike industrije bo iz svojega kreativnega rokava stresel tudi Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa, ki je delal za nekatere izmed najbolj znanih blagovnih znamk in agencij po vsem svetu.
Človeški faktor v oglaševanju
Zadnji oglaševalski trendi so narekovali spremembe in novosti v tekmovalnem programu in vplivali na vsebino programskega dela festivala, ki bo z nosilno temo "Človeški faktor v oglaševanju", udeležencem prinesel nov pogled na stroko.
Po besedah Mije Gačnik Krpič, predsednice 26. SOF-a ter direktorice poslovnega razvoja pri agenciji Futura DDB, je oglaševanje še pred leti veljalo za prestižno stroko in v nekaterih primerih celo del popularne kulture, danes pa je postavljeno pred neštete izzive.
Še tako dobra ideja se lahko zalomi na neštetih točkah, če se ne zavedamo, kako pomemben je človeški faktor v večplastnem oglaševalskem procesu. Letošnji SOF bo usmerjen v samoizpraševanje in razumevanje vlog posameznikov s ciljem, da stroki dvignemo ugled in ji damo pomen, ki si ga zasluži.
Več na: www.sof.si