
Na Mercatorjevem kreativnem natečaju izbrali Arnoldvugo
Slovenija
14.03.2017
Na natečaju za osvežitev blagovne znamke Mercator in zasnovo kreativne in komunikacijske strategije je zmagala agencija Arnoldvuga, poroča MM (Marketing Magazin).

Kot je za MM povedala Viktorija Radojević, direktorica marketinga in razvoja v Mercatorju, se je njihova ekipa od vseh prejetih in predstavljenih rešitev odločila za tisto, ki jo je zasnovala agencija Arnoldvuga.
"Arnoldvuga je sestavil ekipo slovenskih strokovnjakov za različna področja in zmagal na natečaju, za svojega naročnika pa dobil eno največjih slovenskih podjetij," dodaja Radojevićeva.
Zmagovalno rešitev je zasnovala ekipa, v kateri so Radovan Arnold, Janko Hočevar (Aragon), Stojan Pelko (Korpus), Aleš Kočevar, Jure Kožuh, Anže Veršnik, David Fartek in Urša Kovačič.
Radovan Arnold, partner in kreativni direktor pri Arnoldvuga, je za MM povedal, da so se natečaja lotili zelo sistematično in izoblikovali celotno komunikacijsko platformo. Nova Mercatorjeva marketinška akcija pod in nad črto se bo po njegovih besedah začela sredi aprila.
"Zelo smo veseli, da smo dobili ta projekt. Očitno gremo v vseh letih našega delovanja v pravi smeri. To dokazujejo tudi izkušnje, ki smo jih pridobili z delom za velike naročnike, kot so Slovenska turistična organizacija, Slovenska industrija jekla (SIJ) in E3," je povedal Arnold.


