Stanovsko nagrado Slovenske oglaševalske zbornice oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič, glavni izvršni direktor skupine Panvita. Nagrado bo dobil 10. septembra 2021, na petkovi zaključni prireditvi jubilejnega 30. SOF.Toni Balažič je prejemnik nagrade za oglaševalsko osebnost leta
Slovenija
23.06.2021
Stanovsko nagrado Slovenske oglaševalske zbornice oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič, glavni izvršni direktor skupine Panvita. Nagrado bo dobil 10. septembra 2021, na petkovi zaključni prireditvi jubilejnega 30. SOF.Toni Balažič je v svoji tridesetletni karieri deloval tako na področju komunikacij in marketinga kot tudi korporativnega upravljanja. Njegovi karierni začetki segajo v zgodnja 90. leta, v podjetju SPEM, sledila sta Petrol in A.T. Kearney, prvič pa je vodenje podjetja prevzel v letu 2007, in sicer Fructal. Iz Ajdovščine se je nato preselil v Ljubljano, kjer je sprejel še dva karierno pomembna izziva – vodenje Žita in nato Mercatorja, sploh pri slednjem je uspešno implementiral eno od zahtevnejših finančnih prestrukturiranj. Pri svojih 47. letih danes uspešno krmari med izzivi, ki jih ima v podjetju Panvita, skupini, ki zaposluje že več kot 600 ljudi.
"Pomen in vlogo marketinga v podjetju spoznavam že od začetka svoje poslovne poti. Tudi danes, potem ko sem delal v različnih podjetjih, verjamem, da je marketing protagonist vsake organizacije. Je eden od ključnih stebrov delovanja in poslovanja podjetij, njegove niti pa odločilno vplivajo na razvoj izdelkov in storitev ter samo tržno kulturo podjetja. Njegova vloga in pomen sta razpršena skozi celotno podjetje in procese. Marketing je namreč vseprisoten, in sicer tudi usmerja napore za povečevanje dodane vrednosti organizacije z inovativnimi, specifičnimi pristopi. Vse odkar sem del vodstvenih struktur podjetja, se vedno trudim, da je moja marketinška filozofija pomemben del strategije podjetij, ki jih vodim," je povedal Balažič.


