Med letošnje zmagovalce v raziskavi Trusted Brand so se od podjetij, ki sodijo v kategorijo dobrin široke porabe, v Sloveniji uvrstili Cedevita, Milka, Nivea, Ariel, Fructal, Radenska, Zlatorog Laško, Barcaffe, Ljubljanske mlekarne, 1001 Cvet, Mercator.
V kategoriji slovenska nadaljevanka je zmagala Ena žlahtna štorija, ponudnik energije Gen-I, TV postaja Pop TV, radijska postaja Radio Aktual ter v kategoriji dnevni časopis Slovenske novice, je na današnji novinarski konferenci v Ljubljani naštela Maja Lihtenvalner, glavna urednica revije Reader's Digest Slovenija, ki je anketo izvajala med svojimi naročniki.
Vprašani bralci so za najbolj zaupanja vredne blagovne znamke na področju varovanja okolja izbrali znamko Tesla v kategoriji električni avtomobil, Frosch v kategoriji čistila in Mercator v kategoriji prodajalec živil. Med najbolj zaupanja vredne osebnosti v Sloveniji pa so se po njihovem izboru uvrstili poslovnež Ivo Boscarol, TV voditelj Slavko Bobovnik, radijski voditelj Denis Avdić, športnik Peter Prevc in glasbenica Tanja Žagar.
Med najbolj zaupanja vrednimi poklici so gasilci ostali na prvem mestu. Zaupa jim 97,7 odstotka vprašanih ali 0,9 odstotne točke manj ljudi kot lani. Povečalo se je zaupanje v medicinske sestre, ki so na drugem mestu. Na tretjem mestu so piloti, za njimi pa kmetovalci in zdravniki, ki so prvič, odkar se izvaja raziskava, prehiteli lekarnarje.
Med najmanj zaupanja vredne poklice v Sloveniji so se znova uvrstili politiki, saj jim ne zaupa 94,4 odstotka vprašanih ali za 0,8 odstotne točke več kot lani.
V letošnji raziskavi so prvič preverjali tudi zaupanje v dobrodelne organizacije, ki delujejo v Sloveniji. Vprašani so največ zaupanja izkazali Zvezi prijateljev mladine Slovenije, saj ji zaupa 74,2 odstotka anketiranih. Sledile so Karitas, Beli obroč, Rdeči križ in Amnesty International, ki jim je zaupanje izrazila približno polovica vprašanih.
Skoraj 6000 glasovalcev Slovenija je v eno največjih evropskih potrošniških raziskav o zaupanju v blagovne znamke Trusted Brand vključena 11 let. V tokratni raziskavi, ki jo je izvedel Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana, je sodelovalo 5900 naročnikov revije Reader's Digest Slovenija. Podjetja v raziskavo vključijo vprašani bralci, uporaba logotipa Trusted Brand pa je za podjetje brezplačna. |