Prepoznaven Hoferjev logotip v značilni rdeči, modri, cyan, rumeni in oranžni barvi bo kmalu dobil svežo podobo. Nova oblika logotipa bo ustrezala sodobnejši pojavnosti podjetja na trgu in bo odražala pozitivne spremembe podjetja, ki so se zgodile v preteklih letih: povečanje števila zaposlenih, razširitev stalne ponudbe izdelkov in utrditev prisotnosti na mednarodnih trgih (nazadnje s prisotnostjo na italijanskem trgu). "Pri Hoferju si prizadevamo biti vedno v koraku z časom in ta je bil zrel za prenovo podobe našega logotipa. Tega naši kupci ne prepoznavajo zgolj skozi našo ponudbo inovativnih izdelkov in obsežne trajnostne projekte, temveč o tem pričajo naše napredne poslovalnice, pri katerih sodoben dizajn povezujemo z okolju prijazno tehnologijo," pravita Günther Helm, generalni direktor Hofer KG in Matevž Martinuč, generalni direktor podjetja Hofer trgovina d. o. o..
Države vseh trgov ALDI SÜD bodo novi logotip postopoma uvajale od junija 2017. Prenovljeni logotip je nastal ob podpori agencije "illion. markensocietaet.".


