SLO bocni levo
SLO bocni desno

Zaključuje se BSCC dogodek: "Prihodnost izkušnje potrošnika"

Slovenija

09.03.2017

Britansko-slovenska gospodarska Zbornica je danes organizirala konferenco FMCG forum, ki ga je gostil ljubljanski hotel Radisson Blu Plaza.
 

 
Na prireditvi se govorci osredotočiajo zlasti na kategorijo hrane in pijače, trende v sektorju ter obdelali prihodnost "premium" trgovine, distribucije in nakupovalne izkušnje. 
 
Konferenco "Prihodnost izkušnje potrošnika" spremlja  približno 100 udeležencev, med njimi bodo člani 70 slovenskih podjetij ter med 10 in 15 britanskih družb. Britansko-slovenska gospodarska Zbornica organizira B2B srečanja z angleškimi podjetji.
 
Kontaktirajte nas glede organizacije srečanj s predstavniki britanskih FMCG podjetij! Kontakt je Aleksandra Barič, poslovna svetovalka, BSCC Trade Team:
e-pošta: aleksandra.baric@bscc.si
mob. tel.: +386 (0)51 378 545
 
Prijava na dogodek je brezplačna.

 
Program dogodka:
08:00 Prijava in mreženje

08:45 – 08:50 Pozdravni nagovor predsednika Britansko-slovenske gospodarske zbornice (BSCC)
in veleposlanice Združenega kraljestva v Sloveniji

08:50 – 09:30 Prihodnost trgovine

09:30 – 10:00 Miloš Ryba, The global food & grocery experts (IGD): Prihodnost izkušnje
potrošnika (Future of premium customer experience)

10:00 – 10:30 Odmor za kavo

10:30 – 11:00
Viktorija Radojević, izvršna direktorica, Mercator: Novi izzivi, novi formati (New
Challenges, New Formats)

11:00 – 11:45 Okrogla miza: Učinek izkušnje kupcev na razvoj trgovinske verige (The impact of
high customer experience on retail chain):
Enzo Smrekar, generalni direktor SBU, Atlantic Grupa
Toni Balažic, predsednik uprave, Mercator
Boštjan Kozole, direktor, Evrosad
Okroglo mizo bo vodila Melanie Seier Larsen, The Boston Consulting Group (BCC)

11:45 – 12:00 Jana Verk, vodja oddelka za mednarodno trgovino pri Britanskem veleposlaništvu
v Sloveniji: Izvoz je Velika Britanija (Exporting is Great)

13:00 – 17:00 B2B srečanja