Nepremičninski sklad Prime Kapital s sedežem v Romuniji naj bi potniški center Ljubljana in trgovski kompleks začel graditi prihodnje leto.

Med Slovenskimi železnicami, skladom Prime Kapital in mestom Ljubljana potekajo usklajevanja glede podrobnosti novega projekta Emonika, poročajo Finance. Zgrajeni naj bi bili nova železniška in avtobusna postaja, trgovsko-zabaviščni center in poslovna stolpnica ob Dunajski.
Vsi dogovori med udeleženci naj bi bili usklajeni do 15. aprila, pravi Dušan Mes, šef Slovenskih železnic. Csaba Toth, ki vodi projekt v za Prime Kapital meni, da je uskladitev bolj verjetna do maja.
V najboljšem primeru bo Prime Kapital začel graditi v prvi polovici prihodnjega leta, v najslabšem pa proti koncu prihodnjega leta. Novo avtobusno postajo bi lahko dobili leta 2019, novo železniško in trgovski center pa leta 2020.
V trgovskem centru bo skupaj 59 tisoč kvadratnih metrov nakupovalnih površin. Supermarket, to bo morda Spar, morda pa Mercator, bo zgolj na približno dva ali tri tisoč kvadratnih metrih, preostalo bodo druge trgovine z modnimi izdelki in izdelki za dom.
Med drugim naj bi pripeljali trgovino Zara Home in še nekaj znamk, ki jih v Sloveniji še ni. "Zanimanje med trgovci je veliko," pravi Toth. Trgovski center se bo raztezal od Dunajske proti železniški postaji v dveh nadstropjih, zgradili pa bodo tudi povezavo za pešce in kolesarje nad tiri do Vilharjeve.
Ob nakupovalnem centru bo kompleks kinodvoran s približno devetimi velikimi zasloni z najsodobnejšo tehnologijo in opremo. Parkirnih mest bo za približno 1.600 avtomobilov. Parkirna hiša bo tudi nad železniško postajo, ki bo zgrajena na stebrih nad tiri v ozadju sedanje železniške postaje.
Nakupovalno-zabaviščni center, kot ga še ni bilo Na vprašanje, "mar ni v Ljubljani že sedaj preveč prodajnih površin?", je Csaba Toth odgovoril takole: "Da, trgovin je veliko. Vendar vi govorite o količini, mi bomo delali pri kakovosti. Takšnega nakupovalno-zabaviščnega centra v Ljubljani ni. Kolosej je zastarel in že zdavnaj amortiziran." V Prime Kapitalu vedo, da je v Sloveniji težko pridobiti okoljsko soglasje, zato bodo vlogo oddali že letos pomladi, še preden bodo zbrali vso dokumentacijo za pridobivanje gradbenega dovoljenja. Posle pri projektu bodo oddajali postopoma v več manjših razpisih, sodelovali bodo z lokalnimi izvajalci, razlaga Toth, ki se bo ob začetku gradnje preselil iz Budimpešte v Ljubljano in vodil projekt. |