
Lidl bo s kupci ustvarjal sladoledni kornet
Slovenija
23.02.2017
Podjetje Lidl Slovenija boo letos ponovno povabilo k ustvarjanju novega izdelka. Po zgledu sodelovanja z Mlekarno Celeia bodo kupci pomagali ustvariti nov edinstven okus sladolednega korneta. Kombinacijo sestavin bodo lahko zainteresirani ustvarili v posebni spletni aplikaciji - Lidlovi SLADOLEDoteki.

Sladoled bo v prvi fazi nastajal v aplikaciji na spletni strani www.sladoledoteka.si, kjer bodo zbirali predloge različnih kombinacij. Spletna aplikacija bo omogočala izbor različnih kombinacij okusov. Uporabniki bodo lahko izbirali med kar 31-imi osnovnimi okusi sladoleda, ki se lahko med seboj tudi mešajo.
Mešanico osnovnih okusov bodo uporabniki lahko dopolnili z enim izmed 21-ih okusov sladolednega polnila in za piko na "i" še s 15-imi različnimi vrstami posipa. Med njimi bodo slastni okusi mlečne in bele čokolade, vanilije, piškotkov, tiramisuja, jogurtov, številni sadni okusi in še vrsta drugih.
"Lidlova Jogurteka, ki smo jo izpeljali lani, je pokazala, da se slovenski kupci izredno radi vključujejo v oblikovanje novega izdelka. Jogurt z navdihom z okusom čokolade, pomaranče in cimeta se še vedno zelo dobro prodaja. Zato smo se odločili, da se letos lotimo še enega izredno priljubljenega izdelka med našimi kupci – sladoleda. Natančneje, ustvarjali bomo sladoledni kornet, kot partnerja pa smo k projektu povabili podjetje Incom iz Ajdovščine," je o letošnji Lidlovi sladoledoteki povedal Andrej Vouk, direktor nabave v podjetju Lidl Slovenija.
Glavnina aktivnosti bo potekala na spletu preko aplikacije, s pomočjo katere bodo lahko kupci ustvarili svojo sladoledno kombinacijo. Med predlogi, ki jih bodo sodelujoči z uporabo aplikacije (www.sladoledoteka.si) oddali do 2. 3., bo strokovna komisija – ki jo sestavljajo predstavniki obeh podjetij, pa tudi kuharski mojster Tomaž Kavčič, navihana Tomaževa pomočnica Ema in blogerke z bloga Bormašina za punce – najprej izbrala 30 najboljših predlogov.
Med njimi bodo lahko spletni uporabniki izglasovali 5 favoritov, ki jih bodo v potujoči Sladoledoteki tudi pokusili in glasovali za najljubšega.Izglasovani predlog bodo pripravili v podjetju Incom iz Ajdovščine, ki je tudi sicer dobavitelj Lidla Slovenija.
"Na Lidlovo povabilo k sodelovanju smo se z veseljem odzvali, saj smo mojstri ustvarjanja najboljših sladolednih okusov," je povedal Andrej Slokar, ustanovitelj podjetja Incom iz Ajdovščine, ki s sladoledi blagovne znamke Leone že več kot 25 let navdušuje svoje kupce.
"Tudi sicer že 6 let sodelujemo z Lidlom Slovenija, v lanskem letu pa smo pričeli tudi še s proizvodnjo posebnih sladolednih izdelkov Lidlove lastne blagovne znamke Deluxe. Prepričani pa smo, da bo sladoledni kornet, ki ga bomo ustvarili skupaj, čudovita, predvsem pa odlična hladna sladica," zaključuje Slokar.
Lidl Slovenija sicer dobro sodeluje z več kot 70-imi slovenskimi dobavitelji, med katerimi so tudi Mlekarna Celeia, Žito, Celjske mesnine, Panvita, Pivka perutninarstvo, Lušt … Nekaterim slovenskim znamkam je podjetje v zadnjem letu odprlo vrata tudi na tuje trge.


