Po največji prenovi v 14-letni zgodovini hipermarketa Planet Tuš v Celju, smo se pogovarjali z vodjo maloprodaje pri slovenskem trgovcu, Urošom Žafranom.

V Tušu se z valom prenovljenih marketov trudijo kupcem ponuditi sodobno in prijetno nakupovalno izkušnjo, poleg tega pa je poudarek tudi na ponujanju čim večjega števila slovenskih izdelkov. V hipermarketu Planet Tuš Celje je, vsaj po besedah g. Žafrana, slovenskega porekla več kot 70 odstotkov izdelkov.
Pri ogledu prenovljenega Tuš hipermarketa sprememb nismo opazili le znotraj trgovine, temveč so drugačne tudi blagajne.
Res je. Novi so blagajniški pulti, ki so zasnovani tako, da omogočajo večjo pretočnost. Tja pa smo postavili sedaj manj izdelkov, da kupca ob izhodu ne motimo, temveč tekoče opravi zaključek svojega nakupa. V hipermarket smo na desno stran ob izhodu postavili tudi hitre blagajne. To je sploh prva naša trgovina, ki je opremljena z njimi, načrtujemo pa jih tudi v nekaterih ostalih večjih trgovinah.
Glede na to, da se Spar pri nas zgleduje po ostalih državah, kjer je Spar v hipermarketih že prenovil prodajalne, Mercator pa večinoma sledi ureditvi Agrokorjevih prodajaln v regiji, nas zanima, od koga ste navdih pri prenovi črpali pri Tušu?
Dobre prakse smo pobrali tako iz Slovenije, kot tudi iz tujine. Glede ambienta so nam bile zgled predvsem italijanske trgovine in pa skandinavski, prečiščen slog ureditve. Uporabili smo najsodobnejšo opremo, ki jo proizvajalci ponujajo. Celotna trgovina je bila projektirana oziroma zasnovana s pomočjo partnerstva med podjetjema
De Rigo & Smeh ter njihovimi arhitekti.
Kdo vam je pomagal pri postavitvi avtomatskih blagajn?
Na tem področju smo se povezali s podjetjem RCL iz Ljubljane, ki je razvilo uporabniški vmesnik in zadeve nasploh zasnovali za zelo enostavno uporabo.