Po praznovanju 14. obletnice Planeta Tuš Celje lanskega novembra je ta postregel s prenovo kulinaričnega dela z novo pivnico To še spijemo, nato so sledile prenove različnih najemniških poslovalnic. Tušev hipermarket Planet Celje je 9. februarja za svoje kupce v novi podobi odprl svoja vrata. Obisk je bil krepko nad pričakovanji vodstvene ekipe trgovca. Ob otvoritvi je bilo okoli 6000 obiskovalcev.

V Tušu so nam zatrdili, da so na otvoritvi prenove pričakovali med 2000 in 3000 obiskovalci, a je bila ta številka vsaj podvojena. Svoje so naredili nekateri znižani izdelki, kot na primer pivo, kava in banane, ki so jih kupci razgrabili.
"V ponudbi prenovljenega Hipermarketa je prek 30.000 izdelkov, od tega več kot 70 odstotkov slovenskega izvora. Za dobro nakupovalno izkušnjo skrbi 60 prodajalcev, dodali smo 9 novih. Prvo novost je mogoče opaziti že na vhodu - to je "To Go" kotiček in je prvi tak v Tuševi verigi in sploh prvi tak v celjski regiji," je ob začetku predstavitvenega obhoda po trgovini povedal Uroš Žafran, direktor maloprodaje v Tušu.
Dodobra okrepljen je oddelek sadja in zelenjave, kjer prenovljen Tuš ponuja okoli 200 vrst sadja in zelenjave. Trgovino na dva dela ločuje nakupovalna ulica, ki služi tudi za boljšo orientacijo.
Na oddelku mesnice so se pri Tušu zelo potrudili. Žafran o tem takole: "Že pred 14 leti je ob odprtju ta veljala za poseben oddelek, saj smo takrat ponudili dober nabor mesa in to ponudbo smo zdaj le še nadgradili. Poudaril bi razširjeno ponudbo zorenega mesa, prekajevalnico z bukovimi drvi in posebno priprava mesa iz svežih polovic, ki jih naši mesarji razsekujejo v samih trgovinah, s čimer se razlikujemo od ostalih trgovcev."
Oddelek delikatese in pripravljene hrane je v celoti nov. V ponudbi bo vsak dan kar okoli 40 vrst, novost pa je še ta, da bo Tuš v celjski regiji kot prvi ponudil jedi izpod peke. Pri tem jim bo v pomoč simuliran aparat oziroma električna avtomatizirana verzija, ki naj bi po besedah Žafrana okus hrane zelo približala tisti, ki jo dobimo izpod peke.
Pekarna je v celoti nova, na novo opremljena. Odločili so se za odprt koncept, saj vse delajo pred očmi kupcev, razširili so ponudbo kruhov okoliških pekarn, ki jih bo odslej vsak dan na voljo v 30 različnih vrstah. Nov je tudi element s samopostrežnimi pekovskimi izdelki in kruhom.
V oči bode tudi hladilna komora s pijačo. "Našim kupcem bomo tukaj ponudili širok nabor pijače v različnih pakiranjih, kot tudi posamično. Namen je seveda približanje kupcem. Kmalu se bo začela pomlad, z njo pikniki in pogosto je težko vez vode dobiti primerno ohlajen. Ta hladilna komora naj bi tudi to težavo rešila," je zastekleno sobico pokomentiral šef maloprodaje Tuša.
Na oddelku zmrznjenega programa so zamrzovalniki z zaprtimi vrati, kar je tehnika za manjšo porabo energije, služi pa tudi temu, da na tem delu trgovine ni premrzlo. Žafran pojasnjuje: "
Ta del je načrtno pozicioniran na izhodu, da stranke tukaj vzamejo zadnje kose in gredo potem samo še na blagajno in se jim zamrznjena živila ne bi odtalila."
Planet Tuš Celje letno obišče 4,5 milijona obiskovalcev vseh starosti, ki radi zaidejo tudi v hipermarket, ki se v postopni prenovi, saj obratuje nemoteno.
Prenova kupcem prinaša premišljeno urejen prostor, ki je prilagojen sodobnemu načinu nakupovanja, in nakupno pot, ki se povsem prilagaja potrebam in željam kupcev. Tako je ena od najopaznejših sprememb posegla v novo oblikovano razporeditev. Na sredini trgovine je kotiček za najmlajše, kjer se lahko otroci zaposlijo, medtem ko njihovi starši nakupujejo.
"Želeli smo, da bi se obstoječi kupci dobro počutili in da bi novi, ki imajo hitrejši ritem življenja, našli ponudbo zase, ki je doslej niso mogli. To je bila osnovna želja, čemur smo se pri prenovi prilagodili. Enostavnost na eni strani in razširjena, prilagojena ponudba in storitve na drugi strani," zaključuje Žafran.