SLO bocni levo
SLO bocni desno

Pugelj: "Potrošnik pripravljen vedno bolj zapravljati, a ostaja nezvest"

Slovenija

26.01.2017

Na današnji novinarski konferenci ob 15-letnici obstoja trgovinskega središča Citypark, sta nekaj podrobnosti o največjem tovrstnem objektu v Sloveniji z navzočimi delila generalni direktor SES Slovenija, Boštjan Brantuša, in direktor Cityparka, Toni Pugelj.
 
"Interspar si med vsemi trgovinami v Cityparku lasti približno 20 odstotkov doprinosa k skupnim prihodkom od prodaje. Enako lahko trdim za vse tri preostale njihove hipermarkete, torej na Viču, v Celju in Mariboru," je za InStore povedal Brantuša (na fotografiji levo) in dodal, da so zagotovljeni vsi pravni pogoji za začetek gradnje petega centra pod nadzorstvom SES-a v Sloveniji. Ta bo stal v Šiški, tik ob obvoznici.
 
Intervju z generalnim direktorjem SES Slovenija, si boste lahko na naši spletni strani prebrali v petek!
 
"Hipermarket Interspar je najboljša Sparova prodajalna v Sloveniji in po odstotkih beleži najvišji delež od vseh trgovin v Cityparku," dodaja Pugelj.
 
Direktor največjega trgovinskega centra v Sloveniji dodaja, da so z nekaterimi blagovnimi znamkami, ki jih še ni v Sloveniji, trenutno v pogovorih: "Lahko vam izdam, da bomo v kratkem oziroma srednjeročnem obdobju pripeljali tudi blagovne znamke takšnega ranga, ki slovijo po večjih trgovinah."
 
Cilji Cityparka bodo v prihodnjih letih usmerjeni k povečevanju prihodkov, rasti števila obiskovalcev, Pugelj pa izpostavlja še eno komponento uspešnega poslovanja: "Slovenski potrošnik je pripravljen vse več zapravljati, a ostaja zahteven in nezvest. Zato je moj osebni cilj usmerjen v skrb, da bi se obiskovalci k nam pogosteje vračali. Kot vemo, kupec danes izbira med 5-6 ponudniki."
 
Pugelj (na fotografiji desno) nam je zaupal tudi to, da v prihodnjih dveh do treh letih obstaja velika verjetnost ponujanja dodatnih parkirnih mest in sicer v povsem spodnjem delu centra, kamor vodijo (za javnost trenutno zaprte) tekoče stopnice, blizu trgovine Humanic in kavarne Rustica.
 
V lanskem letu je Citypark obiskalo več kot devet milijonov kupcev, v vseh 15 letih se jih je nabralo kar (okoli) 150 milijonov. S 125 trgovinami in lokali je center največje nakupovalno središče v Sloveniji in med 30 nakupovalnimi središči, ki jih v šestih državah srednje, južne in vzhodne Evrope upravlja družba SES, drugo največje.
 
S 160 milijoni evrov prometa v lanskem letu, kar je 2,5 odstotka več kot leto poprej, je vsekakor paradni konj med vsemi štirimi slovenskimi nakupovalnimi središči v upravljanju SES.
 
V Slovenijo so lani pripeljali štiri nove "monobrand" trgovine, ki jih prej v Sloveniji ni bilo: Guess Jeans, Mango, Esprit in prvo specializirano trgovino Lego v Sloveniji. Leto poprej so jih pripeljali sedem, spomladi prihaja v Citypark še trgovina za spodnje perilo Calvin Klein Underware.
 
Parkiranje pospešili za 70 odstotkov 

 V vseh centrih, z izjemo Centra Interspar Vič, so lani izvedli obsežno prenovo parkirnih hiš po najsodobnejših tehničnih in varnostnih standardih. V vseh so med drugim uvedli sistem označevanja prostih parkirnih mest z lučkami in enosmerni promet, ki poleg večje varnosti zagotavljata večjo pretočnost prometa, pove Brantuša. Pugelj je dodal, da je Citypark s prenovljeno parkirno hišo, v katero so vložili 770.000 evrov, postal tudi edino nakupovalno središče v Ljubljani z najsodobnejšim parkirnim sistemom in da naj bi se čas iskanja parkirnih mest pri strankah zmanjšal za kar 70 odstotkov. Skupaj so do zdaj prenovili že skoraj 40 odstotkov vseh površin v Cityparku, pri čemer vlagajo tudi v naložbe, ki učinkovito zmanjšujejo porabo energije za osvetlitev, ogrevanje in hlajenje. Ta mesec zaključujejo projekt vgradnje LED-svetil, v katerega so vložili približno dva milijona evrov.