SLO bocni levo
SLO bocni desno

Revija Monocle pohvalila Mercator za: "Radi imamo domače"

Slovenija

09.01.2017

Trendovska revija Monocle je v svoji izdaji Forecast 2017 izpostavila aktualne trende in mednje uvrstila Mercatorjev projekt: Radi imamo domače. Kot poročajio v omenjeni reviji gre za dober primer sodelovanja med velikim trgovcem in lokalnimi proizvajalci hrane.
 
Izpostavili so  pet svetovnih primerov, ki vzpostavljajo nove trende na področju hrane in trgovine. Mercatorjev projekt: "Radi imamo domače” je tako objavljen poleg predstavitve novega centra v Singapurju, ki združuje koncerte, kulinariko, kulinarično šolo, prenovljene tržnice v Sydneyju, novega načina povezovanja različnih institucij na področju lokalno pridelane hrane v ameriškem Portlandu in novega koncepta ponudbe hrane v hotelu v Madridu.
 
Projekt, ki so ga predstavili v letu 2016, vključuje okrog sto lokalnih dobaviteljev, ki več kot 300 Mercatorjevim prodajalnam dobavljajo približno 900 izdelkov.  
 
Na policah in hladilnikih, označenih z rdečim srcem, so različni izdelki, od čaja do repe, od mleka do mesa, vse lokalno proizvedeno, navaja Monocle. "Po eni strani so lokalni dobavitelji prisotni na naših policah, s čimer dosegajo večjo prodajo.
 
Po drugi strani pa kupci kupujejo neposredno od lokalnih proizvajalcev, kar za nas pomeni konkurenčno prednost," je za Monocle povedal Toni Balažič, predsednik uprave Mercatorja. Mercator na ta način postaja platforma za male proizvajalce, ki za svoj razvoj in prihodnost potrebujejo dolgoročnost pri sodelovanju s trgovskimi mrežami, še poroča Monocle.