SLO bocni levo
SLO bocni desno

Kmalu posodobljena mobilna aplikacija Ehrana.si

Slovenija

09.01.2017

Na slovenski spletni storitvi ehrana.si so v lanskem letu zabeležili povečano rast tistih uporabnikov, ki dostavo hrane na dom raje naročajo prek mobilne aplikacije. Ehrana.si jih bo zato s 17. januarjem 2017 razveselila s posodobljeno mobilno aplikacijo.
 
 
Bolj pregledna, napredna, grafično bolj privlačna in hitrejša mobilna aplikacija bo tako iOS kot tudi Android uporabnikom sočasno prinesla izboljšano iskanje restavracij. Uporabniki bodo lahko restavracije med drugim filtrirali in razvrščali glede na oceno in ceno študentskega bona, načinu plačila ter tipu kuhinje.
 
Ena od novosti so tudi "online" plačila preko mobilne denarnice Hal Mbills. Kot pravi direktor storitve ehrana.si, Borut Markelj, bo s tem ehrana.si postala prvi slovenski portal, ki bo omogočal plačilo dostave hrane na dom kar prek spleta.
 
Poleg tega bodo mladi slovenski podjetniki svojim uporabnikom mobilne aplikacije omogočili komentiranje in ocenjevanje restavracij. "To je ena izmed naših dodanih vrednosti, saj s tem nismo le storitev, temveč spletna skupnost," pravi Markelj in dodaja, da so s testiranjem aplikacije pričeli že v začetku lanskega decembra, vanj pa so vključili okoli tristo uporabnikov.
 
"Hvaležni smo jim za aktivno sodelovanje, saj nam povratne informacije uporabnikov največ pomenijo, hkrati pa smo veseli, da so bili odzivi izredno pozitivni. To nam daje veselje in energijo za nadaljnji razvoj storitve," še dodaja Markelj.
 
Najbolje ocenjeni Ehrana.si se sicer ponaša z najhitrejšo rastjo v zgodovini svoje zgodbe. "Veseli nas, da se nam je samo v novembru in decembru pridružilo vel kot pet tisoč novih uporabnikov," zadovoljno pove Markelj. V prestolnici je storitev že dalj časa precej priljubljena,
v lanskem letu pa so večjo rast uporabnikov zabeležili tudi v drugih koncih Slovenije, predvsem v Mariboru in Celju. Poleg tega je ehrana.si vodilna slovenska aplikacija, saj ostaja najbolje ocenjena slovenska aplikacija na spletni trgovini Google Play.
 
 
 
Kljub visoki oceni – 4.8 – po prenovi ciljajo še višje, vsaj na 4.9. "Najbolj pa me veseli, da nam dobre številke omogočajo zaposlovanje novih, mladih in ambicioznih kadrov," pove Markelj in doda, da so tako v lanskem letu svojo ekipo okrepili z dvema novima članoma
– programerjem in specialistko za marketing.
 
Novosti na ehrana.si pa ne bodo razveseljevale le uporabnikov, temveč tudi restavracije, ki na njihovi platformi ponujajo dostavo hrane na dom. "Restavracije lahko odslej najamejo tablični računalnik, prek katerega prejemajo online naročila," zaključi Markelj in doda, da slednje restavracijam omogoča bolj tekoče delo z manj napakami.
 
Prihajajoče leto bo prineslo tudi integracijo storitve ehrana.si s ponudnikom POS sistema, kar bo storitvi ponudilo še dodatno konkurenčno prednost.