SLO bocni levo
SLO bocni desno

Za praznike vse pogostejše nakupovanje prek spleta

Slovenija

19.12.2016

Nakupovalna mrzlica v prazničnem času je zajela tudi Slovenijo, portal ceneje.si pa razkriva, da med božično-novoletnimi prazniki najpogosteje kupujemo Igrače, praktične pripomočke in tehnične izdelke.
 
 
"Po raziskavi Shopper’s Mind 2016 se je v zadnjem letu število mesečnih kupcev na spletu povečalo za več kot dvajset odstotkov na 37 odstotkov vseh uporabnikov spleta. Podatek kaže na izjemno povečanje frekvence nakupovanja v tem prodajnem kanalu, rast pa se izkazuje tudi skozi širitev nakupov v novih blagovnih skupinah. Izkušnjo s spletnim nakupovanjem ima že 92 odstotkov spletnih uporabnikov," je povedal direktor Darko Dujič, izvršni direktor podjetja Ceneje d. o. o.

Med igračami so priljubljena darila družabne igre, Lego in Duplo kocke ter radijsko vodene igrače. Pri teh na portalu ceneje.si, ki je opravil raziskavo o nakupovalnih navadah Slovencev v prazničnem času, decembra zaznavajo od dvakrat do trikrat večje povpraševanje glede na letno povprečje.
 
Na seznamu idej za darila se velikokrat znajdejo praktični kuhinjski pripomočki, za katere se zanimanje decembra poveča za do 130 odstotkov. Že leta so med darili svojevrsten trend kavni aparati, pri katerih je glavna sezona povpraševanja med prazniki, so zapisali na portalu.
 
Med tehničnimi izdelki so na vrhu televizije, pri čemer v zadnjem času raste prodaja televizij z zaslonom z organskimi svetlečimi diodami OLED. Letošnjega decembra se je povpraševanje po njih v primerjavi z decembrom lani povečalo za kar 70 odstotkov.
 
Raziskave različnih agencij, kot na primer Deloitte in GfK, kažejo, da Slovenci praznične proračune natančno načrtujejo, na ceneje.si pa ugotavljajo, da vse bolj preudarno nakupujejo skozi celo leto, saj uporaba platform za primerjalno nakupovanje v fazi raziskovanja pred nakupom vztrajno narašča.
 
Raziskava spletnega nakupovanja Shopper’s Mind, ki je letos zajela 5.352 spletnih kupcev, je pokazala, da portale za primerjavo ponudb uporablja že dobra tretjina celotne spletne populacije, kar je skoraj 20 odstotkov več kot v letu 2014. Na drugi strani je v dveh letih drastično upadla uporaba spletnih iskalnikov (Google in podobno) kot vira iskanja informacij o izdelkih.