SLO bocni levo
SLO bocni desno

Glavni Mercatorjev projekt v 2017 bo logistični center

Slovenija

14.12.2016

Skupina Mercator za leto 2017 načrtuje prihodke iz prodaje v višini 2,4 milijarde EUR, za investicije pa bo namenila 68,5 milijona EUR. 
 
Glavna Mercatorjeva usmeritev ostaja osredotočenost na zadovoljevanje potreb sodobnega potrošnika in zagotavljanje cenovno ugodnih nakupov. Ustvarjanje sinergijskih učinkov, zapiranje nedonosnih trgov in sprejetje nove strategije v marcu 2016 že ima pozitivne vplive na poslovanje. Pozitivni trend se bo nadaljeval tudi v letu 2017. 
 
Skupina Mercator za leto 2017 načrtuje realizacijo prihodkov v višini 2,4 milijarde EUR, kar je manj kot je ocenjeno za leto 2016 zaradi odprodaje specializiranih programov tekstila in športnih izdelkov v letu 2016. V letu 2017 naj bi za investicije namenila 68,5 milijona EUR, največ za projekt izgradnje logistično distribucijskega centra v Ljubljani, katerega odprtje je predvideno v letu 2019.
 
Glavnina investicij bo izvedena v Sloveniji in sicer 72 % načrtovanih celotnih sredstev. Če izvzamemo delež sredstev za nov logistično distribucijski center v Ljubljani, pa bo Mercator za prenove in investicijsko vzdrževanje obstoječih prodajaln porabil 39,7 % načrtovanih sredstev, za širitev maloprodajnih zmogljivosti pa 344 %.
 
V ospredju bodo prenove manjših prodajnih formatov, t.i. supermarketov in sosedskih prodajaln, načrtovanih pa je tudi nekaj preureditev večjih trgovin in novogradenj. 
 
Ključne ciljne naloge so usmerjene k nadaljnjemu izboljševanju Mercatorjeve cenovne percepcije in k povečanju privlačnosti ponudbe za zadržanje obstoječih ter  pridobivanje novih kupcev. Mercator bo še naprej krepil sistem zvestobe Pika kartice, ki je v Sloveniji prepoznana kot najboljša kartica zvestobe in najboljši program zvestobe.
 
Usposabljanje in motiviranje

Mercator bo tudi v prihodnjem letu namenil posebno pozornost usposabljanju in motiviranju zaposlenih. Razvijal in nadgrajeval bo programe za novo zaposlene in programe internih izobraževanj, s poudarkom na strokovnih izobraževanjih. Tako bo zagotovil nadaljnji razvoj prodajnih veščin za zagotavljaje vse boljše storitve za kupce.