Mesarija Arvaj se bori s finančnimi težavami, v katere je padla zaradi širitve proizvodnje. Njene zaposlene in blagovno znamko so prevzele Loške mesnine, kjer obljubljajo novo uspešno mesarsko zgodbo.
Pred leti je pri Hypo banki (danes Addiko banka) mesarija najela posojilo za izgradnjo nove proizvodne hale v Britofu pri Kranju. Pred tem je poskušala za širitev proizvodnje pridobiti evropska sredstva, vendar na razpisih ni bila uspešna.
Proizvodna hala je bila dokončana, vendar mesarija svojih dolgov ni zmogla v celoti odplačati. Zato je Hypo banka v času krize terjatev prenesla na svojo "slabo banko" Heto. Ta zdaj 4,2-milijonsko terjatev do mesarstva Arvaj poskuša prodati.
Hetine terjatve so zavarovane s hipotekami na skoraj vsem družinskem premoženju družine Arvaj. Finance poročajo, da se za nakup zanima okoli pet interesentov. Med najresnejšimi, ki bi lahko zagotovili nadaljnji razvoj Arvajeve proizvodnje, se omenjajo tudi Loške mesnine.
Te so v zadnjih tednih vzele v najem Arvajevo proizvodnjo in odkupile blagovno znamko Arvaj. Poleg tega so za nedoločen čas zaposlile tudi vseh 27 zaposlenih pri Arvaju.
"Delamo vse, da damo jasno sporočilo, da smo resen, ne špekulativen kupec. Blagovne znamke brez zakoncev Arvaj si sploh ne predstavljam, zato smo v tej zgodbi skupaj. Naš namen je ohranitev in razvoj tako blagovne znamke kot proizvodnje. Mesarija Arvaj bo iz te zgodbe izšla še močnejša," napoveduje direktor Loških mesnin Mitja Vodnjov.
Mesarija s tradicijo Kranjski mesar Anton Arvaj, ki pri 77 letih še vedno dela tudi do 16 ur na dan, je Mesarijo Arvaj ustanovil pred 60 leti. V tem času je ustvaril prepoznavno blagovno znamko in s svojimi mesnimi izdelki zmagal na številnih tekmovanjih. Letos je mesarija Arvaj, ki jo v zadnjih letih vodi njegova žena Ivica Arvaj, že devetič prejela nagrado za najboljšo kranjsko klobaso. Kakovost njihovih izdelkov je prepoznal tudi velikan s hitro prehrano McDonald's, ki je Arvajevo klobaso umestil v enega od svojih burgerjev. |