SLO bocni levo
SLO bocni desno

"Laško Dvoboj" najboljša medijska strategija leta 2016

Slovenija

25.11.2016

Na štirinajstem tekmovanju za regijske nagrade Sempler je bilo podeljenih osem zlatih nagrad in velika nagrada. Med slovenskimi agencijami sta najbolj izstopali Luna\TBWA in Grey, prva z veliko in eno zlato nagrado, druga pa s tremi zlatimi.
 
Veliki sempler, najvišja nagrada letošnjega tekmovanja za najboljše medijske strategije leta Sempler, ki poteka v okviru konference medijskih trendov SEMPL, je letos pripadla akciji "Laško Dvoboj", ki jo je za Pivovarno Laško Union ustvarila agencija Luna\TBWA.
 
Pivo Laško Zlatorog je v komunikacijski akciji "Laško Dvoboj" postalo glavna nagrada v epskem dvoboju. Oče in sin, igralca Boris in Sebastian Cavazza, sta se z rimami borila za zadnjo steklenico tega piva v seriji televizijskih in spletnih oglasov, na spletnem mestu dvoboj.si pa so lahko podporniki enega ali drugega oddali glas za svojega favorita (ali rimo, ki je štela dvojno).
 
"Zmagovalna akcija se je med vsemi prijavljenimi deli najbolj celovito dotaknila ključnih točk na poti do potrošnika, ki jih mora pokriti vsaka medijska strategija, in to na izjemno relevanten način," je povedal predsednik žirije Nikola Bubanj, direktor agencije Grey Adriatic & Grey.
 
Kot dodaja, so bili člani žirije soglasni pri izbiri najboljših del, ki po njihovem mnenju odražajo najboljše na področju medijskih strategij v regiji. Agencija Luna\TBWA je za akcijo "Laško Dvoboj" dobila tudi zlato nagrado v kategoriji strateška uporaba medijskega spleta.
 
Zlato nagrado v kategoriji najboljša ciljana akcija je dobila akcija "Popraskaj se z razlogom", ki so jo za blagovno znamko piva Ožujsko pripravili v hrvaški kreativni agenciji BBDO Zagreb in medijski agenciji Pragma komunikacije. Šlo je ozaveščevalno akcijo, ki je moške opozarjala na pomen samopregledovanja za preprečevanje raka mod.
 
Zlato nagrado v kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih je dobila srbska agencija Universal Media, ki je za The Coca-Cola Company pripravila akcijo "Fanta v sodelovanju z Yasserstainom".