SLO bocni levo
SLO bocni desno

Danes 5. konferenca Shopper's Mind Ecommerce Day

Slovenija

30.11.2016

Danes je v Kristalni palači v BTC-ju potekala 5. konferenca Shopper's Mind Ecommerce Day, največji dogodek s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji, na katerem so podelili nagrade Spletni trgovec leta 2016.
 

Letos se je za nagrade potegovalo skoraj 70 najvidnejših slovenskih spletnih trgovcev. Podelitev nagrad so pospremila predavanja priznanih strokovnjakov, ki so razkrili stanje spletnega trga v Sloveniji ter priložnosti, ki jih spletna trgovina prinaša v 2017.
 
Na konferenci, ki je edina na tem področju v Sloveniji, je podjetje Ceneje d. o. o. predstavilo trende na področju spletne trgovine, ki predstavlja najbolj dinamičen segment trgovine v Sloveniji z ogromnim potencialom za rast. Indeks rasti, ki ga izračunava Statistični urad RS, letos kaže 35-40-odstotno letno rast trgovine na drobno na spletu in po pošti, kar je bistveno več kot v ostalih segmentih trgovine.
 
Na Ecommerce Day 2016 so prvič predstavili sveže podatke največjega raziskovalnega projekta s področja spletnega nakupovanja, Shopper's Mind, ki je samo letos zajel mnenja več kot 30.000 slovenskih spletnih kupcev.
 
V uvodnem predavanju je Željko Ćurić, strokovnjak s področja psihologije nakupovanja, razkril, kaj slovenske potrošnike motivira k nakupu. Na okrogli mizi o zaupanju potrošnikov v spletne trgovine so udeleženci  izvedeli, kakšno je stanje varnosti na spletu v Sloveniji in kako lahko potrošniki prepoznajo zanesljive trgovce.

Odlične primere dobrih praks sta med drugim predstavili Andreja Stopar iz spletne trgovine Malinca, ki je lani osvojila naziv Spletni trgovec leta 2015, in Karmen Mlinar, vodja digitalnih projektov pri Lidl Slovenija, prisotni pa so lahko spoznali  tudi inovativne rešitve s področja spletnih plačil in dostave.
 
Na fotografiji je Ivan Brezak Brkan iz Netokracije, ki je imel predavanje z naslovom:"Content is going to make or break your webshop." 
 
Več o programu konference tukaj.