InStore revija je imela tudi tokrat svojo odpravo na največjem regijskem sejmu brezglutenske hrane, ki od sobote pa vse do torka poteka v italijanskem Riminiju.
Letošnji "hit" sejma je vsekakor izjemno številno predstavništvo korejske delegacije, ki si je zakupila približno osmino celotnega razstavnega prostora na prizorišču. Ponujali so večinoma izdelke na osnovi riža, manjkal ni niti sladoled.
Dogodka, ki ga italijansko društvo za celiakijo v sodelovanju s sejmiščem v Riminiju (Rimini Fiera) izvaja peto leto zapored, se je udeležil tudi eden izmed slovenskih proizvajalcev.
Presenečeni smo naleteli na stojnico Donat Mg (Atlantic Grupa). "Mimoidoče zaprosiva za elektronsko pošto, po kateri potem pošiljamo koristne informacije o napitku. Predvsem targetiramo nosečnice ," sta za InStore povedala razstavljavca.
Na sicer majhni stojnici sta predstavljala napitek in obiskovalce ozaveščala o pravilnem pitju Donata. Če so se stranke zadržale dalj časa, sta jim stekleničko Donat Mg tudi podarila, hkrati pa sta kot turistično destinacijo predstavljala Rogaško Slatino s svojimi termalnimi vrelci.
Kategorija brezglutenskih živil je ena izmed najhitreje rastočih v FMCG sektorju. Približno 80 odstotkov podjetij, ki je lani obiskalo sejem, je bilo zadovoljnih s poslovanjem svojega podjetja, 60 odstotkov vseh razstavljavcev pa beleži rast prodaje izdelkov.
Trend, ki se v Italiji vse bolj pozna in je bil viden praktično na vsakem koraku sejma, je ponujanje (in predvsem oglaševanje) izdelkov brez palmovega olja.
Korejski rižev prigrizek brez glutena: