SLO bocni levo
SLO bocni desno

Na Sportu nagrajen tudi Lidl

Slovenija

18.11.2016

Lidl Slovenija je na letošnji mednarodni konferenci za športni marketing SPORTO prejel najvišjo nagrado v prestižni kategoriji Najboljše športno sponzorstvo. 

Nagrado so prejeli za sodelovanje, ki so ga v letošnjem letu sklenili z Zvezo za šport invalidov – Paraolimpijskim komitejem (ZŠIS–POK).
 
V tej kategoriji je bil med šestimi finalisti še en trgovec, in sicer Mercator za akcijo Podprite skakalce. S svojo sponzorsko zgodbo Skupaj v bitki, Paraolimpijci in Lidl Slovenija so zmagali v konkurenčno izredno močni kategoriji Najboljše športno sponzorstvo.
 
S podporo ZŠIS–POK so želeli pokazati, kako močan navdih so lahko športniki invalidi, ki s predanostjo in vztrajnostjo predstavljajo velik vzor za vse nas.
 
"Izredno ponosni smo na zgodbo, ki jo pišemo s športniki invalidi. Preko njih in navdiha, ki ga predstavljajo za samo družbo, smo s skupnimi močmi gradili njihovo prepoznavnost. Letošnje leto je za nas v znamenju navdiha, ki ga iščemo pri svojih sodelavcih, kupcih in izjemnih posameznikih, ki podirajo meje običajnih predstav in nas sooblikujejo v to, kar smo in kar kot Lidl Slovenija počnemo. Skupaj z ZŠIS-POK želimo spreminjati predstavo o športu invalidov v Sloveniji, dvigniti prepoznavnost vrhunskega športa invalidov in njihovih rezultatov, ki so odlični v svetovnem merilu, ter javnost ozaveščati o možnostih, ki obstajajo in s katerimi si lahko tako invalidi, kot njihovi najbližji, izboljšajo kakovost življenja," je odločitev, da se je Lidl Slovenija sponzorsko povezal z ZŠIS–POK, pojasnil Gregor Kosi, generalni direktor podjetja.
 
Mednarodna strokovna žirija je med drugim dejala, da je bilo sponzorstvo zasnovano celostno in povezano s poslovnimi cilji podjetja, izpeljava pa izjemno dovršena. Pohvalili so konsistentnost ter splošno integracijo kampanje in komunikacij, obenem pa so dodano vrednost prepoznali tudi pri dvigovanju ozaveščenosti o športnikih invalidih.
 
Nagrada SPORTO je Lidl Slovenija tudi avtomatično uvrstila na tekmovanje evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji "Best of Europe", ki bo februarja v Londonu.
 
V kategoriji Najboljše športno sponzorstvo je bilo poleg projekta Lidla Slovenija in ZŠIS–POK še šest odličnih finalistov: ELES – PRENAŠANJE ENERGIJE, PRENAŠANJE VREDNOT (sponzor: ELES, Ltd.), SKOČITE V MERCATOR, PODPRITE SKAKALCE (sponzor: Mercator, d. d.), NAJ VAS NIČ NE USTAVI (sponzor: Telekom Slovenije, d. d.), GLADKO BANČNIŠTVO (sponzor: Nova KBM), OKUS PO DOMU (sponzor: Alpsko mleko), MI SMO EKIPA! OLIMPIJSKA KREDITNA KARTICA RIO 2016 (sponzor: Vojvodjanska Banka).