SLO bocni levo
SLO bocni desno

Karlovarské minerální vody uspešno na slovenskem trgu

Slovenija

22.11.2016

Ljubljanska podružnica podjetja Karlovarské minerální vody, a. s. (KMV), največjega proizvajalca mineralne in izvirske vode v srednji Evropi, v teh dneh obeležuje prvo obletnico. V kratkem času so uspeli postaviti temelje za nadaljnji razvoj blagovnih znamk tradicionalne mineralne vode Mattoni in mineralne vode Magnesia.
 
Ljubljanska podružnica KMV za prvo leto na slovenskem trgu dosega zadane cilje. Vzpostavili so učinkovito distribucijo in izpeljali nekaj uspešnih marketinških kampanj, ki jih nameravajo nadaljevati tudi v letu 2017.
 
Podjetje namreč na vseh trgih, kjer je prisotno, zasleduje svoj osnovni cilj, ki je izboljšati kakovost in kulturo pitja ter s tem dvigniti celotno kategorijo vod. Iz Slovenije podjetje tudi že pokriva nekaj tujih trgov – Bosno in Hercegovino ter tudi Srbijo. 
 
Vodo Mattoni prodajajo v vseh trgovskih verigah, njihova prisotnost pa narašča tudi v segmentu HoReCa, kjer so prisotni s steklenicami, ki so posebej oblikovane v studiu Pinifarina.
 
Pred enim letom so na našem trgu predstavili mineralno vodo Magnesia, ki vsebuje manj natrija in več magnezija. Z Magnesio so prisotni v večini slovenskih trgovin in v trgovskih verigah, na bencinskih črpalkah in drugod.
 
"Trenutno se v Sloveniji osredotočamo na prepoznavnost mineralne vode Magnesia, ki ima izredno uravnovešeno razmerje mineralov. Nasvet, da je za vnos tekočine najbolj primerna navadna voda ali voda z izredno veliko minerali, je namreč le delno pravilen, saj lahko preveč vode, ki ne vsebuje najboljše kombinacije mineralov, spira naše telo in negativno vpliva na procese v telesu. Za vsakodnevno hidracijo je Magnesia odlična, saj telesa ne obremenjuje s solmi," je povedal Simon Ušaj, vodja v ljubljanski podružnici KMV. 
 
Podjetje je leta 1873 ustanovil Heinrich Mattoniiz Karlovih Varov. Sedanjo podobo je podjetje Karlovarské minerální vody (KMV) dobilo v 90. letih, zahvaljujoč izjemnim investicijam novih lastnikov, italijanske družine Pasquale. KMV v tem trenutku svoje izdelke izvaža v več kot 26 držav in je lastnik tujih znamk mineralnih vod v Avstriji, na Madžarskem in v Ukrajini.  
 
Profesionalen pristop podjetja Karlovarské minerální vody in njegovih zaposlenih k vprašanju kakovosti izdelkov je bil večkrat priznan v obliki raznih priznanj. Podjetje igra pomembno vlogo v kulturnem, športnem in družabnem življenju na Češkem, hkrati pa podpira tudi projekte na področju ekologije.
 
KMV je članica Mreže Global Compact ČR, ki združuje podjetja in organizacije vključene v UN Global Compact, največjo globalno pobudo za družbeno odgovornost in trajnostni razvoj gospodarskih subjektov pod okriljem Združenih narodov.