Podjetje za proizvodnjo pijač Dana je v prvih devetih mesecih prodala za nekaj več kot 11,17 milijona evrov svojih pijač in s tem primerljivi lanski izid presegla za slabih devet odstotkov. Dana povečala prodajo za devet odstotkov
Slovenija
01.11.2016
Podjetje za proizvodnjo pijač Dana je v prvih devetih mesecih prodala za nekaj več kot 11,17 milijona evrov svojih pijač in s tem primerljivi lanski izid presegla za slabih devet odstotkov. Hkrati je ustvarila skoraj pol milijona evrov čistega dobička, kar pomeni, da je lanski primerljivi izid presegla 100-odstotno. V Dani se ob tem pripravljajo na nove naložbe.
Direktor Marko Hren je omenjeni devetmesečni poslovni izid za STA pripisal predvsem razvojnim in posodobitvenim naložbam, investicijam v novo avtomatizirano polnilnico sokov ter dobri prodaji novih izdelkov.
Dodal je, da se je Danina domača prodaja v omenjenem obdobju okrepila za sedem in na tujem trgu za 12 odstotkov.
Sicer pa si v družbi ob koncu leta obetajo več kot petodstotno rast prodaje in s približno 600.000 evri še enkrat več dobička kot lani, je dodal.


