Vsebina rednih (pribl. petdesetih) rubrik je bralcem znana. Tiskano (abrahamovo) revijo so naročniki prejeli jutri, kmalu pa jo bo možno prebrati tudi v elektronski obliki v zavihku zgoraj desno.
Obiskali smo proizvodnjo riža pri Riso Scotti v Lombardiji in bili v njihovi restavraciji v Milanu, tokrat pa objavljamo pogovor z direktorjem in solastnikom podjetja, Dariom Scottijem,
Ob številnih strokovnih temah in analizah trgovcev ter širokem naboru novic tokrat ob jubilejni številki predstavljamo uvodnik Sanele Fejzić, direktorice prodaje revije InStore.
V regionalnem intervjuju gostimo Johna Kyritsisa, generalnega direktorja Delhaize Serbia.
Darko Vaselić, business development menedžer za BiH, Makedonijo, Albanijo in Kosovo Johnson&Johnson, v tej številki nadaljuje obdelavo upravljanja z blagovnimi skupinami in se tokrat loteva zvestobe kupcev.IGD nam predstavlja analizo najboljših svetovnih trgovin po izboru njihovih analitikov.
Davorka Biondić-Vince tokrat razpreda o izsiljevanju kupcev za dosego (samo svojega) cilja.
V Periskopu svoj pogled na trg v svojih državah predstavljajo: Nada Nikolić, glavna urednica Eurobiznisa, prof. Mladen Vedriš iz Hrvaške in Goran Temenugov, novinar pri Alsat-m iz Makedonije.
Tiskano izdajo redno sklene Igor E. Bergant, ki v rubriki Vox populi tokrat piše o svojem doživetju Neaplja, ki si ga je z družino ogledal v času kratkega dopusta. In še veliko več...


