Poleg osveščanja zaposlenih in širše javnosti o zdravstvenih težavah, ki pestijo moške, so v podjetju Lidl Slovenija zbirali tudi sredstva za gibanje Movember, ki bo nakupilo pripomočke za Onkološki inštitut za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana.

S prodajo litrskega jogurta blagovne znamke Pilos in z zbiranjem "brkatih" fotografij zaposlenih so za dober namen zbrali več kot 4000 EUR. V Lidlu Slovenija so gibanje Movember s finančno donacijo in podporo pri izvedbi projektov podprli že četrtič zapored.
Letos so k sodelovanju prvič povabili tudi Lidlove kupce. Od nakupa vsakega litrskega navadnega tekočega jogurta Lidlove lastne blagovne znamke Pilos v novembru so namreč 10 centov namenili za nakup tehničnih pripomočkov za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana.
"Ni pomembno, kakšne brke nosimo, če želimo podpirati movember – dovolj je, da jih nosimo – pa četudi so od jogurta," so zapisali. K zbiranju finančnih sredstev pa so, kot vsako leto doslej, povabili tudi svoje sodelavce, ki so sicer ob vstopu v november prejeli osveščevalno zloženko o pomenu preventive in zgodnjem odkrivanju teh bolezni ter majhno pozornost – nalepke z brki.
Zaposleni v Lidlu Slovenija so lahko akcijo podprli s pošiljanjem zabavnih fotografij z brki, Lidl Slovenija pa je za vsako prejeto fotografijo prispeval 10 evrov k donaciji.
Skupno je Lidl Slovenija za gibanje Movember letos prispeval kar 4.100 EUR finančne donacije. Poleg aktivnosti med kupci in zaposlenimi je Lidl Slovenija gibanje Movember kot sponzor podprl tudi pri ostalih aktivnostih, ki so bili namenjeni osveščanju o zdravem načinu življenja med moškimi.
Ena od osrednjih aktivnosti gibanja Movember je bil dobrodelni tek po ulicah Ljubljane, s katerim so želeli spodbujati zdrav način življenja in prijetno druženje.
Poleg tega pa so organizirali tudi impro predstavo o osveščanju za različnimi oblikami raka in njegovih težavah, ki jih doprinese življenje z rakom in po raku.
O trajnostni pobudi Ustvarimo boljši svet Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo z več kot 250 organizacijamis področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim. K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicers čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več informacij o pobudi je na voljo na spletni strani. |