SLO bocni levo
SLO bocni desno

NiceLabel (Euro Plus) prejemnik zlate slovenske gazele 2016

Slovenija

20.10.2016

Slovensko podjetje Euro Plus, krovno podjetje mednarodne skupine NiceLabel, je prejemnik zlate slovenske gazele 2016, ki jo vsako leto podeljuje založniška hiša Dnevnik. Srebrno gazelo je prejelo podjetje Rem, bronasto pa RLS. Zmagovalcu je nagrado izročil predsednik Vlade Republike Slovenije dr. Miro Cerar.

Gazela je priznanje za uspešnost hitro rastočih podjetij v Sloveniji; v letu 2016 je izbor gazel potekal šestnajstič, zmagovalce pa so izbirali med 500 najhitreje rastočimi podjetji v Sloveniji. Verodostojnost izbora gazel je osrednje vodilo, zato se hitro rastoča podjetja na izbor ne morejo prijaviti, temveč se na seznam najhitreje rastočih uvrstijo na podlagi bilančnih podatkov za zadnje petletno obdobje in kvalitativne analize poslovanja.

"Svetovne korporacije kupujejo programske rešitve NiceLabel, ker jim znižajo zapletenost, zmanjšajo stroške in bistveno povečujejo učinkovitost procesov označevanja. Programske rešitve in podporo izvajajo za več kot milijon uporabnikov v preko 100 državah. Delujejo na osmih lokacijah, na treh celinah in združujejo multikulturni tim preko 100 sodelavcev po vsem svetu, za vodenje podjetja je ustanovitelj Zvonko Duplančič opolnomočil mednarodni vodstveni tim. V petih letih (od 2010 do 2015) je slovenski Euro Plus prodajo več kot podvojil, kolektiv  sodelavcev, ki uporablja napredne pristope vitkega in agilnega delovanja, pa je lani dosegel dodano vrednost skoraj 87.000 evrov na zaposlenega. Za svoje rešitve prejemajo najvišja priznanja po vsem svetu," med drugim navedli v utemeljitvi metodološke komisije Gazel.

"Zlate gazele smo po dveh srebrnih zelo veseli, saj je vnovična potrditev rezultatov večletnega dela našega globalnega tima, nenehnega učenja in spreminjanja, predvsem pa  velike vrednosti naših rešitev za podjetja vseh velikosti, ki jim prek izboljšav procesov označevanja pomagamo poslovati uspešnejše. Projekt Slovenska gazela vidimo kot družbeno koristen, saj prek širjenja uspešnih zgodb daje vzpodbudo za sledenje dobrih poslovnih praks, medsebojno učenje ter vključevanje mladih v podjetništvo, ki je gonilo slovenskega gospodarskega razvoja," je dejal Matej Košmrlj (na fotografiji), izvršni direktor podjetja Euro Plus oz. skupine NiceLabel.