SLO bocni levo
SLO bocni desno

Danes na Lidlovih policah "jogurt z navdihom" Mlekarne Celeia

Slovenija

20.10.2016

Konec aprila je Lidl z Mlekarno Celeia spletne uporabnike povabil k ustvarjanju novega, edinstvenega okusa jogurta. Navdihujočo kombinacijo sestavin so kupci lahko mešali v posebni spletni aplikaciji, zmagovalec pa bo danes že policah. 

Izmed vseh predlaganih okusov so s pomočjo kupcev ustvarili jogurt z navdihom, kot so ga poimenovali, gre pa za zmagovalno kombinacijo pomaranče in cimeta, ki bo že v četrtek na Lidlovih policah.
 
Kako je potekal izbor? Z aplikacijo na spletni strani www.lidlovajogurteka.si so najprej zbirali predloge različnih kombinacij.  Spletna aplikacija je omogočala izbor različnih kombinacij okusov. Med osnovnimi okusi so lahko uporabniki izbrali med čokoladnim, kavnim, karamelnim, sadnim ali navadnim jogurtom.
 
Na koncu pa za "piko na i” še katerega izmed 11 dodatkov, kot je vanilja, rdeče vino, zeleni čaj ali kardamom.
Sodelujoči so oddali več kot 10.000 predlogov jogurtov, od tega kar 1.500 unikatnih kombinacij.

Nato je komisija, sestavljena iz predstavnikov podjetij Lidl Slovenija in Mlekarna Celeia ter kulinarične blogerke Urške Fartelj (www.220stopinjposevno.com), med vsemi predlaganimi kombinacijami izbrala 30 najboljših okusov. Prvotna zamisel je bila, da bi jih izbrali 20, a je bilo odličnih predlogov toliko, da je imela komisija pretežko delo.

Med njimi so ljubitelji jogurta s pomočjo aplikacije izglasovali 5 finalistov. Okusi, ki so najbolj pritegnili spletne uporabnike in prejeli največ glasov, so bili:

navadni jogurt s kokosom in vaniljo,
čokolada s pomarančo in cimetom,
limeta s pistacijo in meto,
čokolada s kokosom in rumom ter
bela čokolada s kokosom in vaniljo.

Lidl Slovenija je v sodelovanju z Mlekarno Celeia do začetka poletja teh 5 okusov tudi testno pripravil in se z njimi odpravil po Sloveniji. "Mobilna Jogurteka” je bila v poletnih mesecih na voljo za pokušino v več slovenskih mestih, za najljubšega pa je bilo mogoče oddati tudi glas.

"Naši kupci so naš navdih. Cenimo njihovo mnenje in zato svojo ponudbo oblikujemo tudi po njihovih željah. V sodelovanju s slovenskim partnerjem, Mlekarno Celeia, smo pripravili projekt, ki je kupcem dal možnost, da sami ustvarijo navdihujoč izdelek, ki jih bo pričakal na naših policah.” je dejal Rok Gabrovšek, nabavnik iz Lidla Slovenija, ki skrbi za mleko in mlečne izdelke..
 
Lidl Slovenija  je včeraj o projekru spregovoril s predstavnico za medije, Tino Cipot (na fotografiji) in Darjo Teržan, vodjo strateškega marketinga in razvoja v Mlekarna Celeia, ki je povedala:”Na povabilo k sodelovanju pri tako inovativnem projektu smo se z veseljem odzvali. S podjetjem Lidl Slovenija smo vzpostavili izjemno dobro sodelovanje, ki se je v zadnjem letu močno okrepilo."